Category

פורד פיאסטה החדשה ST מקבל 222 כ”ס בזכות הרבה יותר קסם מאונטון

, פורד פיאסטה החדשה רחוב סופק לבסוף את המומחה על ידי המומחה Tuner Bountune, עם צרור כוונון חדש שהמשרד באמת מקווה שיהיה בולט כמו זה מסופק על הדור הקודם.
חבורת השדרוג נקראת M225, מעלה את הכוח הכולל של 197 כ”ס ל 222 כ”ס, ואילו המומנט מתנפח באופן משמעותי, כמו גם מקסימום 340 ננומטר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• האצ’בקים החמים הטובים ביותר לקנות
מערך אינדוקציה חדש למנוע תלת-צילינדרים בנפח 1.5 ליטר טורבו חיוני לפתיחת תפוקות חדשות אלה. כמו גם כתוצאה מכך, מאונטון מצהיר כי ה- Fiesta ST M225 מסוגל 0-62 קמ”ש תוך פחות משש שניות-5.95 שניות כדי להיות מדויק-בעוד שנייה נחתכה מהקף המתגלגל של 31 קמ”ש -62 קמ”ש. מאונטון קובע כי גם שינה את עקומת המומנט של פיאסטה ST, כאשר המומנט סיפק קודם לכן, כמו גם הרבה יותר בעקביות על פני טווח ה- REV.
מעניין לציין כי שדרוג M225 קשור מאוד לאפליקציית סמארטפון חדשה בשם SmartFlash, כמו גם זה חלק חיוני מהחבילה.
בעיקרו של דבר, האפליקציה מתפתחת במצבי הנהיגה הנבחרים של המכונית הנפוצה. החלף את כיול הביצועים ב- SmartFlash, כמו גם את 222 כ”ס כמו גם 340 ננומטר של צרור M225, משוחרר במלואו, יחד עם פונקציית ניהול אגרסיבית בהרבה, כמו גם מה שמצהיר כי בונון הוא תו פליטה חזק יותר.
שני כיול הרבה יותר הם חלק מ- SmartFlash: מלאי כמו גם נגד גניבה. מניות מחזירה את רחוב פיאסטה לתפוקת הכוח של המפעל שלה כמו גם לרמות הביצועים, ואילו אנטי-גניבה מזמינה לחלוטין את הרכב.
במקום אחר, רוכשי הסט המלא מקבלים תגי מאונטון של סימן מסחר, מתאם Bluetooth הנדרש לקשר את האפליקציה ישירות לרכב, כמו גם מצב מיקוד כדי לשמור על המתאם. שכברו כבר את מערכות האינדוקציה שלהם עם חלקי Mountune יכולים לרכוש רק את צרור SmartFlash כמו גם את מצבי הנהיגה כחלק מצרור קל תמורת 479 פאונד.
האם אתה מאמין 222 כ”ס הוא מספיק כוח לסנט פיאסטה? בואו נבין בתגובות למטה …