Category

קונספט Giugiaro gea: Ultimate High Seled ב- Geneva 2015

סטיילינג איטלקי בית Italdesign Giugiaro סיפק את רעיון ה- GEA החדש שלה לראשונה בכורה העולמית בתערוכת הרכב של ג’נבה 2015.
הסלון הגדול מתמקד בשילוב יוקרתי עם טכנולוגיה, מספק מושג של איך העסק מאמין שרכבים קצה במיוחד של העתיד ייראו. היא קובעת כי המתקדמת האמיתית תהיה הזמן, וייתן את רעיון ה- GEA בחדשנות אוטונומית בנהיגה עצמית כתוצאה מכך.
8

Giugiaro בהחלט זכה בתחרות על הגלגלים הגדולים ביותר המוצגים כאן בז’נבה, שכן ה- GEA משתמש בסגסוגות ענק של 26 אינץ ‘עם 60 חישורים כל אחד-לכולם יש משטח שונה להם.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• פרארי 488 GTB שנחשף בז’נבה
בחזית נוריות ה- LED בצבע שינוי אשכולות האור, תלוי במצב הנהיגה שנבחר – לבן במצב טיפוסי כמו גם כחול כאשר מופעל ‘נהיגה טייס’.
האורות הקדמיים כמו גם האחוריים משתמשים בטכנולוגיית הלייזר של אאודי, עם קמטים מוגדרים ושרירים הזורמים מהאשכולות כמו גם לכיוון אמצע הרכב מעל קשתות הגלגלים של ה- GEA.
קו גג מתנופף מספק לסלון מראה חלק, ואילו ניתן לפתוח דלתות התאבדות ענקיות באופן אלחוטי עם שטיח אדום מקוון המוקרן על האדמה על ידי LED באדן הדלת.
ברגע שיש בפנים, ישנם שלושה מצבים שמנהגים יכולים לבחור מהם, כולל עסקים, בריאות כמו גם הגדרות חלומות.
8

• רעיון אסטון מרטין וולקן בתכנית ז’נבה
עסקים הופכים את ה- GEA למשרד מטייל, על פי ג’וגיארו, כאשר שני מסכים בגודל 19 אינץ ‘נופלים מהגג המאפשרים לנוסעים האחוריים לבחור מה המידע שמוצג. מושב הנוסע הקדמי יכול גם להסתובב עם 180 מעלות כדי לקיים פגישות בתנועה.
הבא הוא מצב בריאות. זה, קובע ג’וגיארו, מושלם לנסיעות ארוכות מכיוון שהוא מאפשר לנוסעים להתאמן בתוך המכונית. לבסוף, מצב החלומות מציב את המיקוד ברגיעה-הצטרפות למושב הקדמי בזכות משענת רגל מתקפלת, המושב האחורי הימני יכול להפוך למיטה שטוחה לחלוטין.
ה- GEA מופעל על ידי ארבעה מנועים חשמליים של 190 כ”ס, ומספקים סך הכל 760 כ”ס וכן מהירות עליונה של 155 קמ”ש.
למרות השימוש בהרבה חומרים קלים, כמו סיב פחמן, מגנזיום כמו גם אלומיניום, ה- GEA עדיין מעריך קצת יותר מ -2,000 ק”ג.

עכשיו ראו כאן כל דבר אחר מתוכנית ז’נבה 2015 כאן.