Category

מכוניות אוטונומיות לעולם לא יתקיימו אומר כי Waymo Boss

מכוניות אוטונומיות לחלוטין שיכולות לנהוג בכל תנאי ובכל דרך ללא תשומות אנושיות לעולם לא יתקיים, על פי הבוס של חברת רכב מובילה ללא נהגים.
מנכ”ל Waymo, ג’ון קרפצ’יק, אמר לוועידת D.Live של וול סטריט ג’ורנל “לאוטונומיה תמיד יהיו אילוצים.”
• יגואר משתלב עם Waymo לבנות רכבי שטח I-Pace ללא נהג
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

Krafcik הסביר כיצד זה לא רק ייקח עשרות שנים למכוניות עם רמות מתקדמות של יכולת לנהיגה עצמית להיות נפוץ בכבישים, אלא גם כאשר הם עושים זאת הם לא יוכלו לנהוג בעצמם ללא שום סוג של “אינטראקציה של משתמשים”.
אחת הסיבות המכריעות לכך היא העובדה שחיישני רכב אוטונומיים עשויים שלא לתפקד כראוי בתנאים גשומים או מושלגים, נושא שקראפסיק מודה שהוא לא יכול לדמיין שהוא נפתר.
Krafcik תיאר את פיתוח טכנולוגיית הרכב האוטונומית כ”אמת ממש קשה “. Waymo, שתתפוך לגיל 10 השנה, לקח שבע שנים לשים את המכוניות הראשונות שלה ללא נהג על הכביש, ואחריו שנתיים בנוסף לפריסת צי קטן ואז שנה נוספת לשלוח 100 מכוניות במה שהיא מכנה אוטונומית לחלוטין מצב. צי החברה נמצא כיום בן 600 חזקים וכיסתה הרבה יותר מעשרה מיליון מיילים בכבישים ציבוריים בסביבת 25 ערים בארה”ב.
• Waymo מתחיל לבדוק מכוניות בנהיגה עצמית עם אף אחד מאחורי ההגה
בדצמבר החלה המשרד את ההפעלה ההדרגתית של שירות מוניות אוטונומי בתשלום בשם Waymo One. זה עובד באופן דומה ל- Uber, כאשר לקוחות משתמשים באפליקציה כדי לזמן מכונית שתוביל אותם ליעד הנבחר שלהם בתמורה לתשלום ששולם באמצעות ציוני אשראי או כרטיס חיוב.
נכון לעכשיו, Waymo One זמין רק לכמה מאות לקוחות נבחרים באריזונה. בשל אופיו הניסיוני של הטכנולוגיה, למכוניות עדיין יש נהגים אנושיים מאחורי ההגה להתערב במקרה חירום.
האם אתה חושב שמכוניות אוטונומיות לחלוטין יתקיימו אי פעם? ספר לנו את המחשבות שלך למטה …