Uncategorized

מרצדס-AMG GLC 43 SUV החדשה של קופה מקבלת את פריז 2016

זוהי מרצדס-AMG GLC 43 קופה החדשה-ספינת הדגל AMG הנוכחית ביותר של המותג כדי להצטרף למגוון הביצועים ההולך וגדל שלה. זה, יחד עם ה- GT C Roadster החדש, כמו גם מכוניות IDEA של Generation EQ ומשאית, מאכלס את דוכן מרצדס בתערוכת הרכב של פריז 2016.
ל- GLC 43 Coupe יש את אותו V6 בנפח 3.0 ליטר טורבו-טורבו בדיוק כמו גם תיבת הילוכים אוטומטית בת תשעה הילוכים המתגלה בעיצובים אחרים ’43’ כולל רכב השטח GLC 43 כמו גם בטווח C 43. ממש כמו המכוניות האלה, המנוע מכה את 362 כ”ס כמו גם מומנט של 520 ננומטר כמו גם שולח אותו לכל ארבעת הגלגלים עם המערכת 4Matic של מרצדס.
14

קופה GLC 43 מסוגלת 0-62 קמ”ש תוך 4.9 שניות-בדיוק כמו Porsche Macan GTS כמו גם מהיר יותר מאשר יגואר F-Pace S-כמו גם יגיע למהירות עליונה מוגבלת של 155 קמ”ש. נתוני האקלים הכלכלי הרשמי של הדלק עומד על 34 מגה -בתים כמו גם 192 גרם/ק”מ.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מיטב 4x4s כמו גם רכבי שטח
מכיוון שמדובר בדגם AMG, ה- GLC 43 קופה כולל היגוי ספורט כמו גם מערכת בחירה דינמית בת חמישה מצבים. מתלה האוויר הנפוץ מרמז שאתה יכול להעלות את גובה הטיול אם אתה לוקח מספיק כדי להוריד אותו מהכביש, ואילו מערכת ההנעה הארבע-גלגלים המוטה האחורית המוטה אחורית צריכה לייצר כונן ספורטיבי יותר.
הסגנון המסוגנן ממשיך עם הסטיילינג החיצוני כמו גם הפנים. מבחוץ, ל- GLC 43 קופה יש פגוש קדמי שמנמן, ספוילר מעט תלול ככל שיהיה, Quad Chrome Silns כמו גם גלגלי סגסוגת 19 אינץ ‘.
14

בפנים מתייחסים לרוכשים בפרטים כמו דוושות מתכת, השפעה על סיבי פחמן על קונסולת המרכז כמו גם על הבזקי אדום בתפור המושב כמו גם על חגורות הבטיחות. כמו כן, מכשירים כוללים מושבי ספורט עור מעשה ידי אדם, הגה ספורט כמו גם מסך טיימר הברכיים של מירוץ המוצע על המסך המרכזי של אשכול המכשירים.
קופה החדשה של מרצדס-AMG GLC 43 תעלה את הופעת הבכורה הציבורית שלה בתערוכת הרכב של פריז 2016 ב- 28 בספטמבר לפני שתצא למכירה בדצמבר. העלויות כרגע אינן מוזהרות, אולם מכיוון שקופה GLC היא בסביבות 5,000 ליש”ט הרבה יותר מה- GLC השגרתי, אנו עשויים לראות את 43 הקופה מתחילה מסביבות 52,000 ליש”ט.
מה אתה מאמין על קופה GLC של ספינת הדגל החדשה? השאירו לנו תגובה למטה …