Uncategorized

ייצור מכוניות בבריטניה מגיע לשיא של עשר שנים

יצרני המדינה מצליחים הרבה יותר מתמיד. ייצור מכוניות ומשאיות במדינה הגיע לשיא שיא של 1,587,677 יחידות. זה המספר הגדול ביותר מכיוון ש -2005 – כמו גם מעל 77% היו לייצוא, חברת היצרנים המוטוריים כמו גם סוחרים (SMMT) מדווחים.
ירידה בביקוש למכוניות ומשאיות שנבנו בבריטניה בסין, כמו גם רוסיה, התאזנה במהירות על ידי הביקוש המשופר מאירופה היבשתית, כמו גם ארה”ב, שבסופו של דבר הייתה הרוכש המשמעותי ביותר בעולם של מכוניות ומשאיות שנבנו בריטניה מחוץ לאירופה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

אולם הפטריוטיות אינה מתה – הביקוש לשוק הבית למכוניות ומשאיות שפותחו באופן מקומי היה חזק, ועולה ב -8.1% ל -359,796 יחידות. זה משווה לאחת מכל שבע מכוניות ומשאיות שנרשמו בבריטניה בשנה שעברה נעשה בבריטניה.
• שיא שנת מכוניות ומכירות משאיות חדשות
התחזיות מצפות מכוניות וייצור משאיות כדי להמשיך במגמה כלפי מעלה זו, ובסופו של דבר יגיעו לגבהים של כל הזמנים של 1972, כאשר יוצרו 1.92 מיליון מכוניות ומשאיות. אנשי מקצוע מצפים שזה יקרה לפני 2020.
חלק מהמפיקים שיוצרים מכוניות ומשאיות בבריטניה הם הונדה, טויוטה כמו גם ניסאן, שיוצרים כמה ממוכרי הנפח המשמעותיים ביותר שלהם בארצנו כמו ניסאן קאשקאי כמו גם הונדה סיוויק. יש המון מפיקים ‘בריטים’ אחרים הרבה יותר אופייניים שעדיין יוצרים מכוניות ומשאיות ממש כאן, כמו מיני, יגואר לנד רובר, כמו גם אסטון מרטין.
מתוכם, יגואר לנד רובר עבר השנה הטובה ביותר, ועקף את ניסאן בסופו של דבר להיות יצרנית המכוניות והמשאיות הגדולות בבריטניה. עלייה זו עומדת בתקופה של 11 מיליארד ליש”ט מהשקעה מטאטה של ​​עסקים הורים מכיוון ש -2009, שסייעה לייצור עולה השנה ב -9%. גם סמול לא עשה נורא, מפרסם את הצמיחה המשמעותית ביותר של המכירות עם עלייה של 12.4%.
• “זו הייתה שנה מצוינת לתעשיית המכוניות והמשאיות, אז אומרים לנו …”
מנכ”ל SMMT, מייק הווס, אמר: “למרות קשיי הייצוא בכמה שווקים חיוניים כמו רוסיה כמו גם סין, הביקוש הזר למכוניות ומשאיות שנבנו בריטים היה חזק והגיע לרמות ייצוא שיא בשנה האחרונה. השגת התוצאות הקשות הללו היא להשקעה חשובה במגזר, הנדסה ברמה העולמית כמו גם כוח אדם מסור כמו גם מיומן בבריטניה – אחד הפרודוקטיביים בעולם. ”

הביצועים של שוק המכוניות והמשאיות בבריטניה אינם מייצגים את הייצור בכללותו במדינה. על פי נתוני המשרד לסטטיסטיקה לאומית, התפוקה המייצרת האופיינית האטה בחודשים האחרונים.
האם רכשת בשנה שעברה מכוניות ומשאית בנויה בריטית? בואו נבין בתגובות …