Category

מנוע דיזל חדש בנפח 2.8 ליטר וכן עדכונים לקצץ עבור טויוטה לנד קרוזר

טויוטה הציגה מנוע דיזל D-4D D-4D של 174 כ”ס 2.8 ליטר למגוון קרוזר לנד. המחליף את ה- D-4D הישן בנפח 3.0 ליטר, הדיזל החדש מטה מעט על הכוח על המנוע שהוא מחליף-עם זאת הוא יעיל יותר בדלק.
הדיזל בנפח 2.8 ליטר יוצר 174 כ”ס כמו גם מומנט של 450 ננומטר כשהוא מזווג לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה עם שישה הילוכים, המחליפה את תיבת הילוכים הישנה של חמישה הילוכים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

טויוטה מכריזה על דחיפה של תשעה אחוזים בכלכלה, עם נתונים של 39.2 מגה -בתים כמו גם 194 גרם/ק”מ. גם תיבת הילוכים עם שישה הילוכים מוצעת גם עם המנוע החדש, אולם ללכת על בחירה זו פירושו שהמערכת יוצרת מומנט מעט פחות, ב -420 ננומטר.
עדכונים אחרים לקרוזר היבשה כוללים את ההכנסה מחדש של הדגם הפעיל בן חמש הדלתות, בן שבע המושבים, בעוד שכל סיירות היבשה מצוידות כעת ברדיו DAB כסטנדרט.
מערכת המולטימדיה החדשה של טויוטה ‘Touch 2 With Go’ היא בחירה של 750 פאונד בדגמים פעילים, ככל הנראה נפוצה באייקון כמו גם על חיתוכים בלתי מנוצחים.
אפשרויות נוספות כוללות חבילת אבטחה (2,635 ליש”ט), הכוללת בקרת שיוט פעילה, עזרה בשינוי נתיב וכן מצלמות מסך מרובות שטח המספקות תצוגה של 360 מעלות על הסביבה המיידית של הרכב.
חבילת האבטחה מגיעה כמשותפת בדגמי המפרט העליון. אלה גם רוכשים מגע מתקדם יותר של Go Plus Plus Infotainment, הכולל זיהוי פקודה קולית, מיפוי עיר תלת -ממדי כמו גם טקסט לדיבור.
מחירי מגוון המערך של קרוזר קרוזר המעודכן מ -35,895 ליש”ט ל- 54,895 ליש”ט. תוכל להזמין אחד ב -1 ביולי.
כעת בדק את הרישום שלנו על 4x4s הטובים ביותר כמו גם רכבי שטח במכירה.