Uncategorized

יגואר לנד רובר SVO עיני רכב ספורט מותאם אישית למתחרה של מרצדס-AMG

חטיבת הפעילות המיוחדת של יגואר לנד רובר (SVO), אחראית על ה- XE SV New Job 8, תפתח עיצובים מעובדים משלה בעתיד, על פי העתיד, מנהל המותג ג’ון אדוארדס.
במקום להישאר עם גרסאות משופרות של עיצובים קיימים כמו Job 7 מבוסס F-Type כמו גם Job 8 מבוסס XE, חטיבת SVO תמקד באופן דומה לרכבים כמו מרצדס-AMG GT על ידי ייצור רכב ספורט ייחודי לחלוטין משלו.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

“עמוק בפנים אנחנו רוצים לעשות מודל משלנו”, אמר אדוארדס ל- Auto Express. “רק תסתכל על ההצלחה של [מרצדס] AMG GT.”
• חגיגת גודווד של המהירות 2017
יתכן שיגואר עשוי לייצר יריבה עבור AMG GT באמצעות הקוסמטיקה המכנית של ה- SVR מסוג F (מימין) וכן לבוש אותו בגוף בהתאמה אישית, עם פנים ייחודי.
אדוארדס הדגיש את הדרישה ל- SVO להשיג את רכבי ‘הפרויקט’ המוקדמים שלה ממש לפני שיוצא לדגמים עצמאיים. אמנם נכון לעכשיו לא בטוח אילו מוצרי JLR נמצאים בתור הבא לטיפול ב- SVO, אך אדוארדס הסביר כי לקצב ה- F-PACE של יגואר כמו גם את רכבי השטח של Rover Velar הקרובים היו “פוטנציאל גדול”.
ה- XE SV Job 8 החדש עבר מערכה ראשונה מאוד לחשיפה רשמית בעוד 12 חודשים, והוכיח כי ל- JLR יש את היכולת להאיץ את ההתקדמות של רכב הספורט המותאם אישית העתידי שלה אם היא רוצה. אדוארדס מחא כפיים לגמישות שצוות המהנדסים שלו סופק לתפקיד 7 כמו גם איוב 8, למעשה, כמו גם אימת שהוא מסתכל על הדור הבא של המוצרים.
האם רכב ספורט של יגואר SVO בהתאמה אישית יהיה מכה? יש את המצב שלך בתגובות …