Category

‘ראש השנה, אותה אי וודאות, אבל זמנים מהפכניים’

בעוד שדברים רבים נשארים לא בטוחים כשאנחנו נכנסים לשנת 2019, במיוחד באקלים הפוליטי של בריטניה, 12 החודשים הבאים בתעשיית הרכב נראים כפרץ הדרך ביותר שאנו ‘אנו’ VE היה במשך זמן מה.
התעשייה עוברת לחשמל כבר מספר שנים; ניסאן ורנו היו הגיבורים העיקריים, ועודדו אנשים לעבור את המעבר לניוביות אלקטרונית עם העלה וזואי בהתאמה. בעוד ששניהם משכנעים אלטרנטיבות לבנזין או לאצ’בק דיזל, הם תמיד דרשו פשרה כלשהי של קונים – עלות, טווח או איכות.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

עם זאת, 2019 יכולה להיות השנה בה המכונית החשמלית כבר לא נחשבת כאלטרנטיבה בשדה שמאל לדלק או לדיזל אלא לבחירה הראשונה. מפולת של EVs חדשים תנחת בחודשים הקרובים – מ- I.D. של פולקסווגן. אל ווקסהול קורסה החשמלית ולקיה א-נירו.
כדאיות היא בבסיס כל הדגמים הללו, בעוד שהבטחות לטווחים בעולם האמיתי של עד 280 מיילים יכולות להיות שהמתג למכונית חשמלית אינו עוד אפשרות עבור אנשים מסוימים אלא בלתי נמנע.
גם המותגים המיינסטרים המשיקים EVS בשנת 2019 לא יהיו לבד; מכיוון שיש זרם של ‘שיבושים’ באופק, במיוחד מארה”ב וסין, כולם מכוונים לקבל את ‘אפקט טסלה’ על הענף. מותגים חדשים ומרתקים נפוצים יותר ויותר, אך רבים נאבקים עם המורכבות העצומה שנמצאים בייצור ומכירה של מכוניות. עם זאת, ריביאן וניו הם שניים שנראים שיש להם תוכנית עסקית סולידית.
הצבת מכוניות חשמליות לצד אחד לרגע, 2019 מתהווה גם שנה מכריעה עבור כמה דגמים גדולים. נקבל דורות חדשים של שני מועדפים משפחתיים, גולף פולקסווגן וסקודה אוקטביה, במהלך 12 החודשים הקרובים. אז בעוד ש -2019 עשויה להביא זמנים לא בטוחים, הם בהחלט יהיו מעניינים.
האם אתה חושב ש -2019 תהיה שנה פורצת דרך בענף הרכב? ספר לנו את המחשבות שלך למטה …