Category

כאוס תנועה סביב פסטיבל גלסטונברי

אלה המקווים לנצח את תנועת גלסטונברי על ידי יציאה מוקדמת, יישארו מאוכזבים, מכיוון שהכבישים סביב הפסטיבל נחנקו מתנועה שהותירה אנשים נייחים במשך שעות בכל פעם.
כמעט 200,000 איש צפויים להגיע לחווה Worthy בסומרסט במהלך הימים הקרובים, ולהעמיד מאמץ עצום על רשת הכבישים המקומית. הנושא השנה הוא עם המספרים העצומים של האנשים המגיעים מוקדם – המייסד מייקל אוויס אומר שהוא לא מסוגל לפתוח את פארקי הרכב לפני השעה 8:00 בבוקר, ומשאיר את אלה שקיוו לנצח את התנועה היטב ולהתקע באמת.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מבחן קבוצת אפליקציות SAT-NAV
התנועה הייתה כל כך גרועה, עד שראשית הבוקר מארגני גלסטונברי הזהירו אנשים שלא יתחילו את מסעותיהם עד מאוחר יותר, בעוד שהוקם פארק רכב זמני כדי להקל על חלק מהזן שנגרם על ידי קמפרוונים וקרבים. משטרת אבון וסומרסט סגרו גם כמה דרכים מוקדם יותר באותו היום.
הגודש היה כבד מאתר הפסטיבל בפילטון לאורך A361 למערב פנארד. יש תנועה נעה איטית בצפון A37 ובדרום לצמתים עם ה- A361. יש גם עומס דרומית ל- A361.
Gridlock פגע קשה באזור המקומי, כאשר התושבים נקלעים לגודש. המקומיים נאלצו לקחת מעקפים ארוכים או להימנע מלהיכנס לגמרי, ואילו שירותים כמו איסוף אשפה היו צריכים להידחות.
• לונדון היא העיר הגרועה ביותר לעומסי תנועה
מחזיקי הכרטיסים מאווררים את אכזבתם ברשת, במיוחד בטוויטר, שהתפוצצה עם תמונות של תורים עצומים של תנועה. עם זאת, שום מעשים לא יופיעו עד יום שישי, ולכן למרבה המזל לא יפספסו הרבה. מעשי הכותרת השנה הם מוזה, אדל וקולדפליי, שכולם יופיעו על במת הפירמידה.
החדשות הטובות הן שהגודש מפנה. שערי הפסטיבל נפתחו בשעה 8:00 בבוקר, ובעוד שהקרקע הבוצית להפליא מעכבת דברים, מכוניות סוף סוף עוברות את דרכם אל שטח הפסטיבל. מארגני המשטרה והפסטיבל עדיין ממליצים לדחות את מסעכם עד מאוחר יותר.
אתה תקוע בתנועת הפסטיבל? הודע לנו בתגובות למטה …