Uncategorized

2020 Polestar 2: מחיר בריטניה למהדורת ההשקה של טסלה דגם 3 יריב נחשף

מחירי ההשקה עבור ה- Polestar 2 החשמלי החדש אושרו באירופה, כאשר הקונים הבריטים יחויבו 49,900 ליש”ט עבור המוערכים ביותר השקת אדיטון של יריבת טסלה דגם 3, עם משלוחים ראשונים ביוני 2020. הקונים עדיין יכולים להגיש פיקדון של 1,000 ליש”ט לאבטחת מכונית.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

גרסאות נוספות וזולות יותר צפויות בבוא העת. אבל המכוניות הראשונות שמגלגלות את פס הייצור בתחילת 2020 יגיעו מצוידות הן בפיילוט והן בחבילות פלוס כסטנדרט, ומציגים חבילה מלאה של תכונות סיוע לנהגים הכוללות סיוע טייס חצי אוטונומי, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב, A מצלמה למעלה 360 מעלות למטה ומותרות כמו גג פנורמי זכוכית באורך מלא, הגה מחומם, מושבים קדמיים ואחוריים, ומערכת סאונד פרימיום של הרמן קרדון.
• מכוניות החשמל הטובות ביותר במכירה עכשיו
אופציונלי הוא חבילת הביצועים, המורכבת מטיפולי אולינס משודרים, גלגלי סגסוגת בגודל 20 אינץ ‘, בלמי ברמבו בעלי ביצועים גבוהים, והדגשות זהב עבור כובעי השסתום מבחוץ וחגורות הבטיחות בפנים.
23

ה- Polestar 2 הוא סלון Fastback בן חמש דלתות הבנוי על פלטפורמת ה- CMA החדשה של וולוו. מופעל על ידי שני מנועים חשמליים, הוא מייצר פלט משולב של מומנט של 402 כ”ס ו -660 ננומטר, מה שמביא לספרינט 0–62 קמ”ש של כ -4.7 שניות. המנועים משולבים עם חבילת סוללה של 78 קוט”ש, כאשר פולסטאר מכוון לטווח מוסמך WLTP של 311 מיילים.