Category

אלפא רומיאו סטלביו טי, כמו גם ג’ולייטה לשנת 2019, הופכים את ז’נבה הופעת בג’נבה

אלפא רומיאו חשפה עמדה מצוינת היטב בתערוכת הרכב של ז’נבה השנה עם הדגשים הכוללים את סטלביו TI החדש, ה- Giulietta החדשה לשנת 2019 כמו גם גרסאות מהדורה מוגבלות לשנת 2019 כמו גם גרסאות מהדורה בשנת 2019 כמו גם גרסאות מוגבלות לשנת 2019. של הג’וליה של המשרד כמו גם עיצובים של סטלביו Quadrifoglio באמצעות ‘Alfa Romeo Racing’ F1.
בעוד שהמשרד עורר הפתעה עם הצגתו של רכב השטח החדש של טונאלה, עמדתו הייתה גם מרוכזת סביב מהדורות המירוץ של אלפא רומיאו המוגבלות של הג’וליה כמו גם סטלביו Quadrifoglio ‘. שני העיצובים לובשים את אותו השערה בדיוק שמשמשת את מכונית Alfa Romeo F1 השנה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• כל הזרם מתערוכת הרכב של ז’נבה לשנת 2019
תוספות נוספות לשני העיצובים כוללות זוג מושבי מירוץ ספארקו, גלגל הגה אלקנטרה, מנוף תיבת הילוכים אוטומטי חדש, גלגלי סגסוגת חדשים (19 אינץ ‘לג’וליה וכן 20 אינץ’ לסטלביו), בלמי קרמיקה פחמניים, אדום מחסני בלמים, מראות כנף סיבי פחמן, חצאיות צד סיבי פחמן וכן מערכת פליטה של ​​טיטניום Akrapovič.
28

שני העיצובים הופכים את השימוש במנוע הבנזין של אלפא רומיאו 2.9 ליטר V6 דו-טורבו. מערכת זו יצרה 503 כ”ס כמו גם 600 ננומטר מומנט, מאפשרת מהירות עליונה של 191 קמ”ש וכן זמן 0–62 קמ”ש של 3.9 שניות בג’וליה. הנתונים של סטיביו עומדים על 176 קמ”ש כמו גם 3.8 שניות בהתאמה.
גם אלפא רומיאו החיה את התג הפופולרי שלה “Turismo Internazionale” עם הופעת הבכורה של סטלביו טי החדש. מצויד בארבעה צילינדרים בנזין בנפח בנפח 2.0 ליטר 2.0 ליטר טורבו, המזווג לתיבת הילוכים אוטומטית שמונה הילוכים כמו גם למערכת הנעה כל הגלגלים, המוצהר על ידי המשרד האיטלקי עם ספרינט 0–62 קמ”ש של 5.7 שניות כמו גם מהירות עליונה של 143 קמ”ש.
תכונות נוספות שמגדירות את סטיביו “חמות” מלבד סטבלמטי המפרט התחתון שלה כוללים מחוגה בלם צהוב, סורג סיבי פחמן, גלגלי סגסוגת 20 אינץ כתגי “Q4”.
28

לבסוף, אלפא רומיאו חשפה את Veloce החדש של ג’ולייטה לשנת 2019. ההאצ’בק המעודכן, המופעל על ידי מנוע דיזל 2.0 ליטר 2.0 ליטר של המשרד, מקבל גלגלי סגסוגת 18 אינץ ‘, קדמיים חדשים כמו גם פגושים אחוריים, בלמי ברמבו צהובים, חצאיות צד חדשות, חלונות כהים כמו גם צינורות פליטה טווינים גדולים.
בפנים, ג’ולייטה לשנת 2019 מקבלת מושבים גזומים אלקנטארה עם תפרים צהובים, משענות ראש רקומות עם תג אלפא רומיאו, דוושות אלומיניום, הגה ספורט, מסך אינפוטינציה של שבעה אינץ ‘עם Apple Carplay כמו גם Android Auto, פקה אחורית מצלמה אחורית כמו גם חיישני חניה לרכב.

לחץ ממש כאן להרבה יותר על רכב השטח החדש של אלפא רומיאו טונאלה …