Uncategorized

ניו ג’יימס בונד העניק השראה לאסטון מרטין DBS Superleggera חשף

לציון 50 שנה לסרט ג’יימס בונד השישי, “בשירות החשאי של הוד מלכותה”, אסטון מרטין השיקה במהדורה מוגבלת של DBS Superleggera. בהשראת אסטון מרטין DBS משנת 1969 שהופיע ב- The Bond Classic, הרכב החדש יוגבל ל -50 יחידות בלבד כאשר הוא יימכר בסוף 2019, כאשר כל אחד מהם עולה 300,007 ליש”ט.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

תוספות חדשות למודל מהדורה מוגבלת חדשה זו כוללות קבוצה של גלגלי סגסוגת פונה יהלומים מובחנים, מפצל סיבי פחמן, להב אוויר סיבי פחמן וסורג מתכת חדש בן שישה סלאט, אשר קופי הקצב המותאמים ל- DBS של בונד. הריצה המוגבלת של DBS Superleggera מסתיימת גם ב”ירוק הזית הצבוע “, כדי להתאים לקלאסיקה משנת 1969 מהסרט.
• סקירת אסטון מרטין DBS Superleggera
פנים הזיכרון של אסטון מרטין DBS Superleggera נחתך בעור שחור ובאלקנטרה אפור, שוב כדי להתאים לזה של הדגם 1969. זה מגיע גם עם מגוון של הדגשים לקצץ אדום כמו צנרת אדומה, תפרים ותגי מהדורה מוגבלת רקומה.
12

ה- Powertrain אינו משתנה, כך שתמצאו V12 בנפח 5.2 ליטר המפיק 715 כ”ס ומומנט של 900 ננומטר מתחת למכסה המנוע. הכוח מוזן לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית של שמונה הילוכים, ומציע זמן 0–62 קמ”ש של 3.4 שניות ומהירות עליונה של 211 קמ”ש.
בתור תוספת אופציונלית לכל 50 הבעלים של דגם המהדורה המיוחדת תהיה אפשרות לפרט מקרה משקאות. המקרה נכנס לתא המטען ומגיע עם רירית לבד אדומה, ארבעה חלילי שמפניה ושטח לשני בקבוקי שמפניה.
מה המחשבות שלך על DBS Superleggera בהשראת ג’יימס בונד של אסטון מרטין? הודע לנו בקטע התגובות למטה …