Category

“לנהגים ראויים לכבוד בשנת 2016, עם זאת הם לא יקבלו את זה”

שכנעתי את עצמי 2015 הסתיימה בנימה אופטימית, שעל כן להיות אסיר תודה על רחמים קטנות, ואז מקווה שכמה מהחיוביות של דצמבר יביאו עד 2016.
דלק בסכום של 1 פאונד לליטר, המכון החופשי של נהגים מתקדמים נהיגה במפגשים כמו גם הלוואות לאפס אחוזים ניתן בהחלט להרחיב, לא? כמו טומטום כמו גם יגואר חשפו פריצות דרך טכנולוגיות ניכרות. קיה, לנד רובר, מיצובישי כמו גם פיג’ו הראו את הצד האכפתי שלהם עם תמיכה נדיבה לצדקה. כמו גם ה- DFT הלא-מודע בדרך כלל פתח באמת דרך חדשה (מהייסטינגס-בקסיל במזרח סאסקס) לפני ש”הסיר “400 מיילים של עבודות דרכים בבריטניה. לִכאוֹרָה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• “2016 הוא זמן קראנץ ‘למותגי רכב איטלקיים”
אל תשתלט על עצמכם נהגים, בשנת 2016, יקבלו לבסוף את הכבוד המגיע להם ושילמו עבורו. פוליטיקאים עדיין יתייחסו למטיילים בהעברות ציבוריות כמו גם רוכבי אופניים כקדושים, תוך סיווג של אנשים ברכב בלתי -מסודר כחוטאים. בניית ‘כבישים מהירים סופר’ לאופניים לא מפותלים כמו גם לא מבוטחים בלונדון יתפשט לאזורים מטרופולינים אחרים. הכן את עצמך לערים נוספות נטולות רכב בכמה או בכל הימים.
האם 2016 יכולה להיות שנת הרכב הכל-חשמלי הזול עם טווח מכובד? אלא אם כן EVs כאלה מכסים 150 מיילים בתשלום, לא. לעת עתה, היצמד עם דלק, דיזל, גפ”מ-או חשמל עם כוח בעירה פנים גיבוי.