Uncategorized

רכבים מדהימים כמו גם עלויות במכירה הפומבית של רכב מונטריי לשנת 2016

שנה נוספת, כמו גם סוף שבוע מרהיב נוסף לחובב הרכב העשיר בסופר. בית המכירות הפומביות של RM Sotheby ידוע באופן נרחב במכירת כלי רכב נפלאים לאנשים עם הכסף לרכישתם. למעשה, שישה מתוך עשרה כלי רכב יקרים רבים שהוצעו במכירה פומבית אי פעם הוצעו עם RM SoThebys כמו גם שניים שמכרנו במכירה פומבית של רכב מונטריי לשנת 2016 בסוף השבוע שעבר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

המכירה הפומבית של מונטריי של RM Sotheby מתקיימת במהלך שבוע הרכב של מונטריי, הכולל גם את ה- Pebble Beach Concours D’Elegance וכן מספר מופעי רכב מיוחדים אחרים כמו גם מכירות פומביות. מכירה פומבית של הרכב המסורתי של מונטריי מושכת באופן שגרתי את הנתונים העשירים ביותר בעולם האיסוף של הרכב המסורתי, כמו גם בשנת 2015 המכירה גרמה כמעט 173 מיליון דולר.
• הרכבים היקרים ביותר שנמכרו אי פעם
בקרוב נגלה אם מכירת 2016 ניצחה את הסכום הזה עם זאת מה שאנחנו מבינים הוא שה- Le Mans המקורי שזכה ב -1955 Jaguar D-Type הציע כמעט 22 מיליון דולר כמו גם Alfa Romeo 8c משנת 1939 הרוויח קצת פחות מ 20 מיליון דולר, שני הרכבים בסופו של דבר הם הרכבים השביעיים, כמו גם 8 רכבים יקרים בכל הזמנים בהתאמה. גולת הכותרת אחת נוספת הייתה שלבי קוברה הראשונה אי פעם שהציעה עבור 13.75 מיליון דולר, בסופו של דבר להיות הרכב האמריקני היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה פומבית.
כל סוגי הרכבים נמכרים במכירה הפומבית של מונטריי של RM Sotheby, החל מרכבי אקלים כלכלי מסורתיים מסורתיים ועד מכוניות ספורט מרהיבות, מכוניות-על עכשוויות ועד לאסם הטוב ביותר נדיר ביותר. כמעט כל מה שיש לו היסטוריה, כמו גם ככזו מצווה מחירים מבקשים מרהיבים. לא היינו ממש כמו שהביא לך את קטלוג המכירה הפומבית המלאה, אולם אתה יכול להציג כמה דוגמאות אפשרויות להלן.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן