Uncategorized

מגוון יתר על המידה רובר לונדון כמו גם מהדורות מנהטן הוצאות 250 אלף ליש”ט כל אחת

ל- Variety Rover כבר יש מגוון גדול של בחירות התאמה אישית של מפעל-עם זאת, מה אם אתה רוצה ש- SUV המתקדם שלך יהיה אפילו הרבה יותר בלעדי? ואז פנו ל- Overfinch, שזה עתה חשפה את המהדורה המיוחדת החדשה ביותר שלה Rovers: The Manhattan Edition כמו גם המהדורה של לונדון.
Overfinch שינה את Rovers Variety מכיוון ש -1975, לעתים קרובות מכוונן את המנועים לפני שהוא מוסיף נגיעות מיוחדות לפנים כמו גם לחוץ. מהדורות לונדון כמו גם במנהטן לא נגעו מתחת, כמו גם להישאר דומות מכנית למגוון המזגלים הארוך על בסיס הגלגלים עליהם הם מבוססים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מכוניות יוקרתיות הטובות ביותר
21
על המודעות שלנו

זה מרמז על פי מכסה המנוע שוכן Vare V8 של Varover Varover Verover, מה שמבטיח כוח מספיק להעביר את ההילדות הללו בסביבה. סורג סיבי פחמן כמו גם צינורות זנב חדשים הם שדרוגים עדינים לסטיילינג החיצוני, ואילו המהדורה בלונדון משתמשת בעבודות צבע ‘בלמורל כחול’ כמו גם בתגיות יתר.
עם זאת, זה הפנים בו הוגדר יתר על המידה את תשומת הלב הרבה ביותר. אין תוספות אלומיניום או סיבי פחמן מסוגננים – במקום זאת, יש מארק משובח מדהים המייצר את התמונות של לונדון כמו גם את מנהטן – ובכך השם.
• מכוניות העיר הטובות ביותר
לכל רכב יש 5,500 חתיכות פרטיות של פורניר אגוז בור, כמו גם העבודה על הפאנלים לקחו 250 שעות מדהימות למכונית. יתכן וזו הסיבה שאלו חד פעמיים. ובכל זאת, העבודה העצומה שעברה לפנים מרמזת על כך שהעלות של 250,000 ליש”ט זיהוי של כלי רכב אלה נראית מוצדקת כמעט. זה בסביבות 90,000 ליש”ט הרבה יותר מעלות הבסיס של בנטלי בנטייגה – רכב שטח אחד בלעדי סופר.
21

כאשר נוצר במקור את Variety Rover, אף אחד לא יכול היה לחזות שהוא יעזוב את השדות הבוציים כמו גם מסלולי חווה שהוא פותח עבורו כמו גם לבלות כל כך הרבה זמן בעיר. עם זאת, המהדורות של לונדון כמו גם מנהטן חוגגות זאת – מה שהופך אותם למכוניות העיר העליונות.
האם היית מוציא את התוספת כדי להשיג רובר מגוון מיוחד באמת? בואו נבין בתגובות למטה …