Uncategorized

“צמח ניסאן של סנדרלנד מתארך אחרי 30 שנה – הנה עוד 30”

שלושים שנה לפני החודש, הדלתות נפתחו במפעל מכוניות ומשאיות שהיה קפיצת אמונה עבור בעליו, ניסאן, שמעולם לא בעבר פיתח צמח מחוץ ליפן ילידתו.
חשיבותו של האירוע הודגשה על ידי האמת כי אז הכומר הראשי מרגרט תאצ’ר עשתה את ההצטיינות, אולם מעטים באותה תקופה עשויים לחזות בדיוק עד כמה יהיה המפעל של סנדרלנד, לא רק עבור בריטניה, אולם במונחים עולמיים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מהר קדימה לשנת 2016, כמו גם אי אפשר להפריז בהשפעת מתקן Wearside. בצפון מזרח אנגליה זה היה מציל חיים, עם כוח עבודה ישיר של 7,000 כמו גם כ- 40,000 משימות אחרות המסתמכות על המפעל.
• ניסאן בוס: השקעה עתידית במפעל סנדרלנד בתנאי ברקסיט
עבור ניסאן זו הייתה מעצמת ייצור, אחראית למכוניות ומשאיות כמו המיקרו, קאשקאי, ג’וק כמו גם עלה, וכן מכניסים כעת מעל 500,000 עיצובים בשנה – שיעור של 117 לשעה.
עבור השוק בכלל, זהו דוגמא נוצצת ליעילות כמו גם סימן בלתי ניתן לטעות לרלוונטיות העמידה של מכוניות בריטיות וייצור משאיות.
כמה אירוני, אם כן, שבכל פעם שסנדרלנד צריכה לחגוג, יש מידה של אי נוחות באוויר על עתידה, המופעלת על ידי חוסר הרצון של מנהיגינו הפוליטיים להציב מפת דרכים קוהרנטית למדינה בעקבות ברקסיט של יוני הַצבָּעָה.
• סיפור ההצלחה של ניסאן סנדרלנד: מכוניות ומשאיות בבריטניה המיטבות במיטבו
בואו נהיה ברור: זו אי וודאות ולא אזעקה נרחבת שאנחנו מדברים כאן. אנחנו פשוט לא מבינים די בדיוק כיצד בריטניה תסחור עם אירופה בעתיד כדי להניח הנחה מושכלת לגבי ההשלכות על סנדרלנד.
עם זאת, מה שאנחנו יכולים להצהיר בהרשעה הוא שאם אי פעם היה מתקן לייצור מכוניות ומשאיות שראוי לאפשרות להמשיך את סיפור ההצלחה שלו, זה זה. תודה על 30 השנים האחרונות, סנדרלנד, כמו גם להלן הרבה יותר.
מה המחשבות שלך על צמח סנדרלנד של ניסאן? השאירו לנו תגובה למטה …