Uncategorized

יצרני הרכבים דוחפים פיצויים אירופיים לשינוי יעדי CO2 בעקבות נגיף Coronavirus

מספר מכוניות ויצרני משאיות כתבו לפיצוי האירופי ושאלו אם ניתן לשנות “כללים מסוימים” בגלל קשיים הקשורים להתפרצות נגיף הקורונאווי. חשיפת רכב מבינה את השינויים המבוקשים דואגים אם ניתן לעכב יעדי פחמן דו חמצני קשים לשנת 2020.
יצרני הרכב צריכים לוודא שכל המכוניות והמשאיות שהם מציעים לפלוט – על אופייניים בכל המכירות – לא הרבה יותר מ- 95 גרם/ק”מ של פחמן דו חמצני (CO2) משנת 2020 כמו גם 2021, או להתמודד עם קנסות משמעותיים מהנציבות. עם זאת, עם סוכנויות שנסגרו ברחבי אירופה כאשר מדינות נכנסות לנעילה כדי להילחם בהתפרצות נגיף הקורונאווי, יצרנים חרדים כי הם אינם מסוגלים להציע את המכוניות והמשאיות הנקיות יותר הדרושים להם כדי לספק את יעדי 95 גרם/ק”מ.

COVID-19: מה זה מצביע על נהגים כמו גם לתעשיית המכוניות והמשאיות

חשיפה אוטומטית מבינה כי דאגות ספציפיות מקיפות ‘קרדיות-על’-המאפשרות לכל מכוניות ומשאית עם פליטות CO2 של 50 גרם/ק”מ ומטה שמוצעות לספור בהצלחה כשתי מכוניות בעלות פליטה נמוכה, ומזערת מאוד פליטות טיפוסיות של צי.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

אולם עם סוכנויות נסגרו, לא ניתן להכריז על מכוניות ומשאיות חשמליות כמו גם היברידי פלאגין שיאפשרו להכריז על קרדיט העל. מערכת הזיחות העל היא הרבה נדיבה השנה, כאשר כל מכוניות ומשאית של תת -50 גרם/ק”מ הציעו ספירה לשני מכוניות בשנת 2020, אולם רק 1.67 בשנת 2021, כמו גם 1.33 מכוניות בשנת 2022. עם סוכנויות סגורות עבור חודשים, יצרנים כתוצאה מכך מפספסים את הזמן המועיל ביותר למכירת EVS כמו גם PHEVS.