Uncategorized

רכב שטח חדש של תינוק אלפא רומיאו כדי למקד את ניסאן ג’וק ואאודי Q2

אלפא רומיאו מיקד מחדש את תוכנית המוצר העתידית שלה וישיק קרוסאובר לתינוק חדש שנוצר כדי להתחרות בניסן ג’וק בשנתיים הבאות. העיתונים הרשמיים חשפו כי ה- Crossover יהיה גם הדגם הראשון של החברה האיטלקית שישמש עם האפשרות של כוח חשמלי לחלוטין.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

המשרד איחר יחסית את רכב השטח הראשון שלה, הסטלביו, לשווק בשנת 2017 ובהתחשב בכך שאז אלפא טרם הרחיב את הצעת רכבי השטח שלה. מודע לכך שהוא מפסיד בנתח שוק שימושי ורווחים, אלפא ממקדת מחדש את תוכניות רכבי השטח שלה ותביא שני עיצובים קטנים יותר לשוק במהלך 24 החודשים הקרובים. הראשון יהיה גרסה של קונספט Tonale, שנראה לראשונה בתערוכת הרכב של ז’נבה בשנה שעברה, אך קרוסאובר חשמלי קטן יותר יבוא אחריו.
• רכבי שטח קטנים וטובים ביותר במכירה אידיאלית עכשיו
המיזוג האחרון בין הבעלים של אלפא, פיאט קרייזלר רכב (FCA), ו- Groupe PSA, שבבעלותו פיג’ו, סיטרואן ווקסהול, מעניק לאלפא רומיאו גישה לכל ציוד הריצה המכני הדרוש כדי להשיג קרוסאובר חשמלי קומפקטי לחלוטין לשווק במהירות. כוחו של PSA בפיתוח מכוניות חשמליות היה אחד היתרונות המכריעים ש- FCA שזוהה במכה בעסקה.
4

אמנם לא מאושר, אך כמעט בטוח שהקרוסאובר העתידי יתבסס על הפלטפורמה המודולרית הקומפקטית (CMP) המשמשת כבסיס ל- Peugeot E-208 ו- Vauxhall Corsa-e. נכון לעכשיו הארכיטקטורה יכולה להכיל חבילת סוללות ליתיום-יון של 50 קילוואט ומנוע חשמלי אחד המניע את הציר הקדמי לטווח מקסימלי של כ -200 מיילים. עבור קרוסאובר קומפקטי B-Segment, לא סביר שאלפה ישנה את הגדרת האדריכלות כך שתתאים לנעה ארבעה גלגלים, בהתחשב בשימוש הצפוי של המכונית כתחבורה עירונית. זה גם יעזור לשמור על עלות הרכב למטה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן