Uncategorized

מצבים רפואיים לא מוצהרים הופכים את מיליוני נהגים מבוגרים לסיכון בכביש

מיליוני נהגים בני 65, כמו גם לעיל, מסתכנים בחייהם כמו גם את חייהם של משתמשי דרכים אחרים על ידי בחירה שלא להצהיר על מצבים הרפואיים שלהם כדי המחקר החדש חושף.
מחקרים שנערכו על ידי ביטוח רכב ישירים שנמצאו קרוב לשליש מהנהגים הישנים הם בעלי מצב רפואי כמו לקות ראייה, מצב לב או אפילפסיה שיש לחשוף לרשויות כמו ה- DVLA. עם זאת, כמעט מחצית מהנהגים הללו מודים בשמירה על הרשויות בחושך.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• ביטוח רכב בעלות נמוכה לנהגים צעירים
מבין הנהגים שלא הצליחו לחשוף את מצבם הרפואי, הרוב מציינים שהם מרגישים שזה לא משפיע על הנהיגה שלהם. חוקים חדשים לנהגים בגילאי 70 מנדטים הם ממלאים טופס הערכה עצמית כל שלוש שנים, אך המבקרים קוראים לצעדים קשים יותר הכוללים בדיקה רפואית. יש כיום למעלה משבעה מיליון נהגים עם רישיון מלא בגיל 65 ומעלה.
עם זאת, לא רק נהגים מבוגרים שבוחרים לשמור על ההיסטוריה הרפואית שלהם בסוד, מכיוון שהמחקר מצא כי על פני הספקטרום רבע מהנהגים יש ‘מצב הניתן לציון’, ובכל זאת 10 אחוזים בוחרים להתעלם מהחוק כמו גם שמור על כך שהסתירה מהרשויות. אי גילוי מידע רפואי חיוני ל- DVLA עלול להנחית קנס של עד 1,000 ליש”ט.
• מכוניות זולות ביותר לביטחון
גאס פארק, מנהל מוטור ב- Direct Line, אמר: “ללא קשר לגיל, נהגים שיש להם מצב רפואי או מחמיר את המצב הרפואי או ליקוי, צריכים לחשוף זאת ל- DVLA כמו גם לספק הביטוח שלהם להישאר בחוק.
“אפילו מי שמרגיש שהמצב הגופני שלהם לא ישפיע על הנהיגה שלהם עדיין צריך לחשוף את מצבם, מכיוון שלא ניתן לעשות זאת מרמז שהם מסתכנים בקנס משמעותי כמו גם אפילו לדין אם יש להם תאונה.”
מה אתה חושב על סוגיית הנהגים שלא מצליחים למצבים רפואיים? הודע לנו בקטע התגובות למטה …