Uncategorized

רכב שטח חדש של Audi E-Tron Electric: תמחור, מפרט ופרטים מלאים

המודל הראשון של אאודי, רכב השטח של ה- E-Tron, יעלה החל מ- 70,805 ליש”ט בבריטניה. אף על פי רשמית אמורה לצאת למכירה בתחילת השנה הבאה, קונים מעוניינים יכולים להניח פיקדון של 1,000 ליש”ט לגישה ‘עדיפות’ בטוחה. משלוחי לקוחות ראשונים אמורים להגיע באביב.
ה- E-tron הוא רכב שטח של 4.9 מטרים שנוצר כדי לשבת בין Q5 ל- Q7. אתה יכול לראות השפעות כמו ה- Q8, אבל יש נגיעות אלקטרוניות מיוחדות כמו סורג סומק, והרבה יותר קיצוני, מצלמות המחליפות את מראות הצד הרגילות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מכוניות החשמל הטובות ביותר למכירה
עם זאת, צורתו יחסית קונבנציונאלית-השתקפות של משוב הלקוחות, על פי מעצב החיצוני העופרת סטפן פאהר-בקר. הוא אמר: “במרפאות הלקוחות שאלו אותנו, ‘האם נוכל פשוט לקבל רכב חשמלי יפה למראה?’ אם היינו בסופו של דבר במשהו שנראה כמו לוויתן תקוע, אף אחד לא היה מוכן לזה.”
35

ל- E-tron יהיו זוג מנועים חשמליים, אחד על כל ציר. היחידה הקדמית כוללת 168 כ”ס וה- 188 כ”ס אחורי, והם יכולים להציע פלט ‘דחיפה’ משולב של 402 כ”ס למשך עד 10 שניות. אאודי לא מזכירה משקל, מעבר לאמירה שה- E-tron יהיה מעל שני טונות-אבל המנועים חזקים מספיק כדי לקחת את הרכב מ- 0-62 קמ”ש בפחות משש שניות, ועל 124 קמ”ש.