Uncategorized

“מועדוני מכוניות מציעים חברות, ידע והתלהבות”

השבוע היה לי העונג להיפגש עם מר מוטורספורט בטלוויזיה, סטיב ריידר. אבל ככל שאתה לא יכול להימנע לדבר על סיור במכוניות, להפגין או לפורמולה 1 עם סטיב, הפעם הוא חבש כובע אחר – וכזה שהוא לובש בגאווה – כנשיא מועדון פיאט 500.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

סטיב ומזכיר המועדון פול אנדרסון ויתרו על זמנם לבוא לחקור את פיאט 500 החדשה והביאו 500 משלהם. כמו כמעט כל רכב אחר בבריטניה – ישן ולמרבה מפתיע – יש קהילה משגשגת בקרב פיאט 500 בעלים עם כמות מדהימה של ידע ומומחיות. פלוס ידידות.

סקירה חדשה של פיאט 500 להמרה 2020

פול סיפר לי כיצד חברי המועדון יפסיקו את אירופה יחד בשנות ה -500 לחייהם – מעבר נועז אולי – אך עם רכב אחד עמוס בחלפים כדי לעזור לכל מי ש -500 הישן שלו עלול לסבול מבעיה בדרך.
קהילות רכב אלה משגשגות, עם דפי פייסבוק המוקדשים לצר הגומחות, שם הצעות וייעוץ עם החלפת עממית דומות, קנו ומוכרים מכוניות וחלקים, ובדרך כלל חולקים את האהבה שיש להם למכוניות שלהם. ואני ממש אוהבת את זה!
יש לי עצמי נטייה לאאודי A2S, עם זוג עכשיו על שביל הגישה שלי. וכן, יש מועדון בעלים משגשג, עם פורום משלו ודפי פייסבוק. ואני יכול להבטיח שאין שום דבר שהגברים האלה לא יודעים על המכונית ולא מוכנים לשתף.
קהילות מקוונות העניקו חיים למועדונים אלה והפכו חיוניים במיוחד מכיוון שהפגישות הקיץ הטיפוסיות צמצמו השנה. הצ’אטים שאני מסתבך בהם (כולל עבור מכוניות שנמצאות ברשימת ‘לקנות’ שלי) הן מהנות, ידידותיות ואינפורמטיביות.
מגזיני המועדון הם עדיין דבר, ובמקרה של פיאט 500 חדשות, ממש טוב. אז לא משנה מה הרכב שבבעלותך או שחלמת עליו, קבל לאינטרנט וחיפוש מהיר יחשוף הרבה אנשים שמוכנים לשוחח. וברגע שנוכל לצאת בחופשיות, המפגשים יתחילו שוב. אני לא יכול לחכות.
האם אתה חבר במועדון רכב? ספר לנו על החוויות שלך למטה …