Uncategorized

בלוג: לקחת את מבחן הנהיגה במירוצים שלך

נהיגה על מסלול מירוץ מרגיש כאילו זו מיומנות שונה למדי לנהיגה בכביש. אבל, בצורה סובייקטיבית, האם זמן המסלול עוזר לך להיות מושלם יותר כשאתה מתמודד עם דרך ה- B המועדפת עליך, או סתם לחרוש את ה- M1?
כדי לגלות, ביליתי את היום במעגל גודווד, במערב סאסקס הכפרי, שם אלפא רומיאו סידר לי את מבחן ה- ARDS שלי.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

המבחן של איגוד בתי הספר לנהגי מירוצים מיועד לאנשים שעשו כמה ימי מסלול וכעת מפוארים למירוץ בבריטניה. זה מחייב אותך לעבור בחינה רפואית, בחירה בכתב מרובה בחירות-בה נבדק הידע שלך על הדגלים המשמשים מרשלים במירוצים-ולקחת הערכת נהיגה על המסלול.
אלפא סיפקה תלתן של ג’ולייטה שתוכל לבצע את המבחן. המדריך שלי לקח את ההגה תחילה, והראה לי את קווי המירוץ וקשקש את שמות הכפיפות והפיתולים העיקריים של המסלול בשטף מרשים.
ואז היה תורי. מעגל גודווד הוא בית ספר די ישן-הוא מהיר מאוד-בעיקר מתמודד בהילוכים רביעיים וחמישית באלפא, עם מעט מאוד בדרך של אזורי ריצה.
בדיקה מהירה כדי להבטיח שמיקום הנהיגה שלי היה במקום, כאשר המושב נמוך והגלגל התקרב, ויצאנו לדרך.
ה- Giulietta מציע מספיק כוח ואחיזה בכדי לאפשר לך להתמקד בלהיות חלק עם תשומות ההגה, המצערת והבלימה שלך.
קטע מפתח בהערכה הוא היכולת שלך לנהל את העברת משקל המכונית, כדי לא להציף את הצמיגים, ולהיות סופר-חלקים עם המצערת, הבלימה וההגה שלך-כל הכישורים שכולם נהדרים להישאר בשליטה בדרך.
המהירות המוגברת במסלול מחייבת אותך להסתכל הרבה יותר קדימה, תוך כדי מעבר מכוניות איטיות יותר מאלצות אותך לסמוך על החזון ההיקפי שלך – שתיהן די שימושיות לזכור כשאתה לוקח כביש מהיר עסוק.
זוהי הערכת מסלול, כך שמהירות חשובה יותר מאשר כשפוגעים בכביש. עם זאת, מבחן ה- ARDS נוגע להבטיח שאתה נהג בטוח-ולא סופר-מהיר-כשאתה מכה במסלול.

ולמרות שאין לי תוכניות מפוארות לקחת מירוצים במשרה מלאה, לאחר שנבדק את הנהיגה שלי בפעם הראשונה מאז שעברתי את מבחן הנהיגה שלי, ואיסוף כמה כישורים שימושיים מרגיש חיובי, הן לנהיגה בכביש והן למסלול.