Category

יגואר חדש XE SVR: BMW M3 של JAG יריב ריגול ריגול בדיקות

חטיבת יגואר לנד רובר מיוחד של פעולות מכוניות מיוחדות (SVO), אשר אחראית על הקמת ביצועים גבוהים כמו גם גרסאות אולטרה-יוקרות של דגמים קיימים, מיישמת את השלמת נגיעות למתחרה במלואו של BMW M3, ה- XE SVR.
יגואר ה- XE החדש של החם רגל בדיקות, מה שמרמז כי גרסת SVR של SVR של יריבת סדרת BMW 3 של יגואר היא מסלול ויכולה להיות במכירה בקרוב.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ה- Jaguar XE SVR יהיה הגרסה החזקה ביותר של מכוניות ומשאית מנהלתית בינונית של יגואר, עדיין, המתגאה בסביבות 500 כ”ס כאשר הוא יגיע, כמו גם כאשר יריות הריגול החדשות הללו יגלו, הוא יקבל סגנון שרירי הרבה יותר שיתאים לו Power V8 עם Supercharded V8.
11

נראה כי קצה קדמי הרבה יותר אגרסיבי מוסווה בצילומי הריגול החדשים ביותר הללו, כמו גם מצטרפים חצאיות צד ממושכות כמו גם ארבע יציאות פליטה במה שנראה כמו פגוש אחורי של מציין מקום. כל העניין רוכב על גלגלי סגסוגת גדולים, מאכלס בלמי ספורט גדולים עם מחוגה אדומה.
חשיפת אוטומטית מבינה כי ההנדסה של SVO הייתה בצפון ספרד המוצגת את הסופרסלון – שהוצגה בתצוגה מקדימה בתמונות המיוחדות שלנו – כנגד יריביה הקרובים ביותר מב.מ.וו כמו גם מרצדס.
ה- XE SVR יהיה הניסיון הראשון של יגואר להקים מתחרה אותנטי עבור ה- M3 כמו גם מרצדס-AMG C 63. עד עכשיו, העיצובים היחידים האחרים שקיבלו את הטיפול ב- SVR בתיק המוצרים של JLR הם ה- F- סוג כמו גם ספורט Rover Variety.