Category

ה- E-NV200 Electric MPV של ניסאן מקבלת שבעה מושבים

ניסאן הציגה בשנה שעברה את ספקית People People מבוססת ה- E-NV200 שלה, אולם כעת היא מכוונת לשוק גדול יותר עם גרסת השבעה המושבים החדשה הזו. במכירה ביולי הקרוב מ- 19,895 ליש”ט תחת עסקת ליסינג סוללות, היא מוצעת גם לרכוש על הסף מ- 23,400 ליש”ט. שתי העלויות כוללות את מענק הרכב החשמלי הממשלתי.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ה- E-NV200 הבסיסי של חמישה מושבים היה כבר רכב נישה למדי, אולם ניסאן מכריז כי גרסה חדשה זו היא המנשאת החשמלית הראשונה של שבעה מושבים בעולם. המשרד ספציפי ששני הכיסאות הנוספים ירחיבו באופן משמעותי את קסמו של הרכב לציי, בנוסף למיניבוס מבוסס עיר כמו גם תלבושות שכירות אישיות.
• MPVs הטובים ביותר לקבל עכשיו
המקורות התעשייתיים של ה- NV200 מצביעים על כך שהכיסאות האחוריים מציעים, טוען ניסאן, שטח רב לשני מבוגרים נוספים כמו גם את כל המזוודות שלהם. אין ספק שמרחב ה- Bootspace מצוטט ב 870 ליטר איתם במקום, אולם ניתן לקפל אותם כמו גם לאחסנים בצד אזור האתחול. כאשר מושבי השורה השנייה הוסרו, מרחב עומס גדול של 2,940 ליטר אפשרי.
שאר ה- E-NV200 נשאר ללא שינוי מכנית מעל גרסת החמישה מושבים, עם מנוע חשמלי מבוסס עלים באמצעות 108 כ”ס, מהירות עליונה של 76 קמ”ש וכן מגוון תיאורטי של 106 מיילים במטען. המגוון היחיד הנוסף משנה הוא הבחירה בגרסת ‘הערכה’ חדשה שמטענת במלואה, החל מ -21,590 ליש”ט (26,595 ליש”ט אם זכו על הסף).
בדוק את 10 הרשימות המובילות שלנו של הרכבים החשמליים הטובים ביותר שנמכרו כעת …