Uncategorized

חברות פרטיות שנאלצות לממן את שוטרי התעבורה שלהן

בריטניה הנהדרת בסכנת אימוץ מערכת שיטור דו-שכבתית כאשר החברה והתושבים משלמים את שכרם של שוטרי משטרת החזית. מימון ממשלתי למשטרה – כולל קציני תנועה – נחתך באופן קיצוני במהלך השנים האחרונות והותיר חברות לגדול מזומנים כדי למשטר את אזוריהם.
כתוצאה מכך, לפחות 1,100 משטרה וקציני קהילה ממומנים ביעילות על ידי חברות ובעלי בתים מקומיים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

אין ספק כי חלק מהתושבים הנוגעים בדבר באזורים מסוימים בבריטניה משלמים פעם אחת – באמצעות מיסים שלהם – עבור שוטרים בשכונותיהם, ואז שוב – דרך הכספים הנוספים שהם גדלים – להחזיר קצינים נעדרים לרחובות שבהם הם גרים , דרייב ופארק.
• מספרי משטרת התנועה שנחתכו בשליש בחמש השנים האחרונות
קנט מובן כי הוא מקבל את המזומנים הנוספים ביותר מכל כוח כולל כמעט 600,000 ליש”ט בשנה ממרכז הקניות Bluewater עבור תריסר קצינים לסיור בחנויות ופארקי הרכב שלה.
מרכז הקניות הקולוסאלי הוטל על ידי פקקי תנועה גדולים במהלך חג המולד ודובר Bluewater אמר: “במשך שנים רבות קיימנו צוות משטרה ממומן באתר ועובד בצמוד עם משטרת קנט על בסיס יומי.”
כמה קילומטרים בהמשך הדרך במנהרת הערוץ יש נכונות להודות שרבים מהמשטרה העובדים באתר וסביבתה משולמים על ידי עסק “צ’ונל” בבעלות פרטית.
• שיעורי פשע רכב בבריטניה נובעים משפל של 20 שנה
אולם דובר סירב לומר אם לשוטרים במימון פרטי יש סמכויות לעצור, קנס או אפילו להחרים מכוניות מצד נהגים מבצעים לכאורה עבירות תנועה או סדירות ביטוח.
באזור סטוק בסטפורדשייר, מפקדי המשטרה לשעבר ניסו לפתוח בתכנית לפיה תושבים מקומיים יכולים לשלם ביחד 1 פאונד ליום כדי להעסיק שוטרים לשעבר כדי להגן ולשרת אותם, בתיהם ומכוניותיהם.
• מחירי הדיזל יורדים מתחת ל -1 ליש”ט לליטר
בעוד שבכפר המפשייר העלים מובן כי קבוצת תושבים סיפקה למועדון יחד ומשלמים סכום כולל של כ- 60,000 ליש”ט לשנה פשוט ברכישה כדי להחזיר את מערכת הסיור הקצין הייעודית שלהם, אשר מסיבות חיסכון בעלויות הוצגה ביעילות על ידי הממשלה ו

האם אתה חושב שחברות פרטיות ואנשים פרטיים צריכים לממן את המשטרה שלהם? הודע לנו בקטע התגובות למטה …