Category

אאודי פוסק את לה מאן עבור פורמולה E

אאודי אישרה כי היא תסיים את מעורבותה באליפות העולם לסיבולת העולם (WEC), כולל 24 שעות של לה מאן, בסוף עונת 2016. במקום זאת, היצרן הגרמני יתמקד בסדרת הפורמולה E, אותה היא תיכנס עם צוות מגובה מפעל בשנת 2017.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

רופרט סטדלר, יו”ר מועצת ההנהלה, אמר כי ההחלטה התקבלה כך שנוכחות הספורט של אאודי תוכל לשקף טוב יותר את מה שהמותג עושה עם רכבי הייצור שלו. “אנו הולכים להתמודד עם המירוץ לעתיד בנושא חשמל,” אמר סטדלר. “ככל שמכוניות הייצור שלנו הופכות לחשמליות יותר ויותר, מכוניות המוטורספורט שלנו, כראש החנית הטכנולוגית של אאודי, צריכות אפילו יותר.”
אאודי תומכת כיום ומלווה את שמה לקבוצת אבט שופלר אאודי ספורט בפורמולה E, אך מהעונה הבאה הקבוצה תהפוך למאמץ מלא של מפעל.
עם זאת, המתג באסטרטגיית ספורט מוטורס הוא מהלך שכנראה נאלץ על אאודי מכיוון שקבוצת פולקסווגן ממשיכה לבצע קיצוצים דרסטיים בגלל שערוריית הפליטות של פולקסווגן שכבר עלתה לחברה יותר מ -14 מיליארד דולר בפיצוי בארה”ב.
“אחרי 18 שנה במירוצי אב -טיפוס שהיו מוצלחים במיוחד עבור אאודי, ברור שזה מאוד קשה לעזוב”, אומר ראש אאודי מוטורספורט ד”ר וולפגנג אולריך.
במהלך 18 שנות מירוצי WEC אאודי הייתה אחת הקבוצות המעוטרות ביותר בספורט שזכתה בלה מאן 13 פעמים. בשנת 2006, אאודי הייתה גם הקבוצה הראשונה שזכתה במירוץ 24 שעות ביממה עם רכב המופעל על ידי מנוע דיזל.
אאודי אישרה כי זרוע המירוץ של DTM שלה תישאר ללא מגע, אך טרם הוחלט על מעורבותו של המותג הגרמני בעתיד אליפות העולם הראלי -קרוס.
מה אתה חושב על ההחלטה של ​​אאודי לעזוב את ה- WEC? הודע לנו בקטע התגובות למטה …