Category

מכת המוות: אחד קילומטר בכל קילומטר בבריטניה הנהדרת

בריטניה מכה כמעט 200,000 מהמורות, על פי נתוני המועצה הרשמית.
הצלת בריטניה שנמצאה באמצעות בקשת חופש מידע (FOI), מועצות ברחבי אנגליה, וויילס וסקוטלנד שילמו סכום כולל של 2.5 מיליון ליש”ט בפיצויים עבור מהמורות או נזקי כביש אחרים בשנת הכספים האחרונה.
בתוך כך, תביעות הפיצויים גדלו ב -79% לעומת שנת הכספים הקודמת, כאשר מועצות בריטניה קיבלו 32,600 תביעות. אלה נועדו לכל דבר, החל מנזקי מהמורה לחישוקי גלגלים, צמיגי ניקוב והמתלים מזיקים. ב -12 החודשים האחרונים, אחד מכל עשרה אנשים אומר כי הרכב שלהם נפגע כתוצאה ממשטחי דרך ירודים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

השילוב של חורף קשה ואחריו קיץ יבש עשוי להחמיר את הבעיה של משטחי כביש ירודים, אך המחקר מציע גם שתחזוקת הכבישים בבריטניה היא מתחת למימון משמעותי. רק 16 ליש”ט מוציאים לנהג על תחזוקת משטחי הכביש ותיקון מהמורות – זה פחות מ -10% מחשבון מס הכביש השנתי.
פיטר הורטון, מנכ”ל הצלה בריטניה, אמר: “מגיפת המורה של בריטניה נבעה משנים של השקעה תחת הכבישים שלנו והוחמרה על ידי חורפים קשים אחרונים. הרשויות המקומיות מתמודדות עם בחירות קשות בכבישים שהם מתעדפים לתיקון וכעת יש לנו כ -200,000 מהמורות בכבישים בבריטניה. על נהגים להגן על עצמם ועל רכביהם על ידי צמצום מהירותם בכבישים פותוליים, ודיווח על כבישים פגומים למועצה המקומית שלהם. ”
• הממשלה חושפת השקעה של 28 מיליארד ליש”ט בכבישים בבריטניה