Category

MG מעניקה MG3 Supermini מהפך נרחב עם מתיחת פנים לשנת 2018

ה- MG3 Supermini קיבלה מתיחת פנים משמעותית לשנת 2018 עם מראה חדש לחלוטין מבפנים ומבחוץ, והוא יימכר באולמות תצוגה של MG בבריטניה בספטמבר הקרוב.
במכירה בבריטניה מאז 2013, יריבו של המשרד בבעלות הסינית לכל דבר, החל מהדאצ’יה סנדרו ועד לפורד פיאסטה נותר ממוקם כמציע חסכוני מאוד יחסית לסופרמיני אחר בקטע B הפופולרי, עם הגרסה הבסיסית ביותר במחיר פחות מ- £ £ 12,500.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• סקירה חדשה של MG3 2018
כאשר MG אישר כי MG3 חדש לגמרי יגיע בשנת 2022, ארבע שנות חיים נותרו במכונית מהדור הנוכחי. העיצוב עבר שיפוץ לחלוטין כך שיתאים למראה האחרון של המותג, כאשר סורג מתומן מורם מהקרוסאובר החדש של ה- ZS המפנה את הקצה הקדמי. זה משולב על ידי פנסי LED חדשים לגמרי, ויש גם פגוש קדמי חדש שלם עם פתחי אוורור זוויתיים וספורטיביים.
במקום אחר מופיעים חצאיות הצד החדשות ברכב ויש גם פגוש אחורי טרי. מוצע גלגל סגסוגת חדש בגודל 16 אינץ ‘, ואילו יש הרבה בדרך של אפשרויות התאמה אישית-שישה צבעי צבע, מראות כנפיים מנוגדות צבעוניות, בתוספת חבילות גרפיות של גג ועבודות גוף זמינות.
ממשיך בשיפוץ הנרחב, תא הנוסעים הוא חדש לגמרי. העיצוב הוגדר מחדש לחלוטין להיות הרבה יותר מודרני במראה ומתרכז סביב הגעתה של יחידת אינפוטינציה חדשה של מסך מגע, המצויד כקונבנציונאלי בדגמים בינונית ובדגמים בלעדיים.