Uncategorized

כדור בריסטול חדש שנחשף: פרטים מלאים כמו גם טיול ב- 370 כ”ס V8 Speedster

יצרנית הרכב הבריטית בריסטול חשפה את מכונית הספורט החדשה שלה, בשם Bristol Bullet. זה פותח לציון 70 שנה של החברה, כמו גם מופעל על ידי V8 ליטר V8 בגודל 370 כ”ס-מכירות יחל בהמשך השנה. היינו בטיול במכוניות ובמשאית, כמו גם אתה יכול לבדוק את כל זה למטה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

רק 70 כדורי בריסטול ייווצרו בעלות המוערכת להיות פחות מ -250,000 ליש”ט. כל Speedster מיוצר בעבודת יד במשך שבועיים במפעל של החברה בצ’יצ’סטר, המפשייר, כמו גם יוצע רק עם הסוכנות האייקונית של בריסטול בקנסינגטון. מספר פיקדונות כבר הועמדו על ידי בעלים פוטנציאליים הן בבריטניה והן בחו”ל.
• רכבי הספורט הטובים ביותר במכירה עכשיו
עבודת הגוף הבציר של הכדור מעוצבת מסיבי פחמן, ואילו השלדה קשורה אלומיניום. בריסטול מצהירה על משקל קרב של 1,100 ק”ג בלבד, למרות ה- V8 של 370 כ”ס מתחת למכסה המנוע-0-62 קמ”ש מוכרז על 3.8 שניות כמו גם המהירות העליונה מוגבלת ל 155 קמ”ש.
22

ה- Powertrain כמו גם ציוד הריצה מיוצר על ידי BMW כמו גם “סיים” על ידי בריסטול. זה כולל את מנוע ה- V8 בנפח 4.8 ליטר מטבעי המפעיל את הגלגלים האחוריים-שהתגלה ב BMW X5 מהדור הקודם-בתוספת ספר היד בשישה הילוכים ZF או תיבת הילוכים אוטומטית. שלדת האלומיניום המלוכדת כוללת השעיה של סליל-אובר רב-אמטי, ואילו הבלמים מסופקים על ידי AP Racing.