Uncategorized

קבוצת פולקסווגן מכוונת לעולמי מכירות מכירות רכב חשמלי ברחבי העולם, אולם דיזל לא ייעלם בקרוב

מנהל קבוצת פולקסווגן, מתיס מולר, הצהיר בגנרל השנתי של הקבוצה שמספק שעסקיו “פירושו להיות מספר 1 ב- E- הניידות עד שנת 2025, “עם זאת, דיזל לא ייעלם כחלק מתוכנית זו.
“מנועים קונבנציונליים יישארו חיוניים לעתיד הנראה לעין”, הצהיר בכנס. “מנוע הבעירה הפנימי הוא בעיקר חלק מהפתרון, ולא חלק מהבעיה.”
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

קבוצת פולקסווגן מתכננת להציג “יותר מעשרה עיצובים חשמליים חדשים עד סוף 2018.” מולר הוסיף כי “עד שנת 2025 נוסיף למעלה מ -30 BEVs נוספים.”
בשבוע שעבר הצהיר המנג’ר הרברט דיס שהמותג שלו מכוון למיליון מכירות רכב חשמלי עד שנת 2025, יחד עם שיפורים בהכנסות כמו גם בפריון.
הכוונה הוכרז על ידי דיס במסיבת העיתונאים השנתית של המותג, והכוונה היא ש- VW בסופו של דבר תהיה “המובילה בשוק העולמי בתחום הניידות האלקטרונית” תוך שמונה שנים, כמו גם נראה כי טסלה היא מותג שהמשרד צופה מקרוב. בתגובה שדווחה על ידי התקופות המוניטריות, הוא הצהיר “כל מה שטסלה יכולה לעשות, אנחנו יכולים לעלות”.
• רכבים חשמליים טובים ביותר לקנות עכשיו
טסלה, יצרנית הרכב החשמלית מבוססת קליפורניה עם שאיפות ענקיות, הציעה פחות מ 80,000 יחידות בשנה שעברה – אם כי מכוונת לאותה נתון של 1 מ ‘בדיוק כמו פולקסווגן בזמן קצר יותר, במטרה לפגוע בסימן עד 2020. Diess מציין כי “יתרונות הוצאות קפיצה “מלהיות עיצוב מבוסס כמו גם יתרונות גודל פירושו ש- VW יכול” לרסן אותם פנימה “.
לפולקסווגן כבר יש את מה שכונה “תובנות מעשיות לגבי עתיד הניידות האלקטרונית” עם רכבי רעיון כמו ה- I.D., I.D. באז כמו גם ה- I.D. קרוז. כולם מבוססים על פלטפורמת הרכב החשמלי האופייני ל- MEB שתתגלה מתחת לרוב הדגמים המונעים על סוללות העתידיות של הקבוצה.
עם זאת, רכבי מנוע בעירה מסורתיים הם עדיין עסקים ענקיים כמו גם התקפת מוצרי SUV של קבוצת פולקסווגן, שמביאה 19 דגמים חדשים או מעודכנים, נמצאת במטרה לסך הכל בקרוב. הכנסות התפעול של המותג לשנה זו הותאמו מחדש מ -1.9 מיליארד אירו ל -1.6 מיליארד אירו, שהיא עדיין שיטה מסוימת לפני טסלה.
האם אתה מאמין כי יעד הרכב החשמלי של פולקסווגן ניתן להשיג? האם זה פגע במכירות 1M EV לפני טסלה? בואו נבין בקטע התגובות …