Category

הוט זעיר ג’ון קופר עובד מירוצי האץ ‘לדטרויט

מיני נכנס מחדש לשוק הביצועים עם גרסת JCW של הצוהר שלוש הדלתות הנוכחי שלה, שנחשף ממש כאן בתערוכת הרכב של דטרויט. מופעל על ידי מנוע טורבו 2.0 ליטר 2.0 ליטר, הוא הייצור החזק ביותר אי פעם, וכולל מתלים משודרג, היגוי, סטיילינג כמו גם בלמים. בהשוואה לקודמתו, ה- JCW Chatch החדש יוצר 10 אחוזים הרבה יותר כוח כמו גם 23 אחוזים הרבה יותר מומנט, ב -320 ננומטר. כתוצאה מכך 0-62 קמ”ש אורכת 6.3 שניות עם תיבת ההילוכים של שישה הילוכים (0.2 שניות מהירה יותר מהדגם הישן) או 6.1 שניות עם האפשרויות שישה הילוכים אוטומטית של StepTronic. זעיר מצהיר כי המומנט הנוסף הופך את ההאצה של ההילוך גם 10 אחוזים מהר יותר, כאשר 50-75 קמ”ש לוקח 5.6 שניות.
מיני JCW 2015: טריילר וידאו
• תערוכת רכב של דטרויט 2015: תצוגה מקדימה
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כבר היה לנו מושג די נהדר של בדיוק איך JCW ייראה, בזכות הרעיון של JCW המוצג בתערוכת דטרויט לשנת 2014, כמו גם מכוניות הייצור והמשאית נשארו נאמנים לעיצוב השואב שלה. צריכות משולשות גדולות יותר כמו גם הרחבות מבדילות את הקצה הקדמי, בעוד שיש פגוש אחורי ספציפי ל- JCW, ספוילר קירוי, צינורות זנב תאומים כמו גם אדני צד. המירוץ של ג’ון קופר עבודות בגודל 18 אינץ ‘דיבר סגסוגות קלות שאתה רואה כאן אופציונלי, 17s באים כסטנדרט.
24

מבפנים מושבי מכולה חדשים לא רק מפוסלים הרבה יותר, אולם גם כן הושלמו בבד ‘דינמיקה’ מרופד, בעוד שדוושות הנירוסטה, מסכי המכשירים כמו גם FOB מכריעים עוצבים מחדש לדגם טופ טווח. גם מסך הראש האופציונלי הותאם אישית עבור ה- JCW עם אורות REV כמו גם מכשיר הילוכים.