Uncategorized

“חברות רכב מוציאות הון שמושכות אליו לקוחות – רק כדי לנהל אותם בצורה נמרצת”

המון חברות קמעונאות, שירות וביטוח ממשיכות להשאיר את הלקוחות לא מרוצים עמוק. בין אם מדובר בבוז גדול, מדיניות תמחור חמדנית או חוסר מקצועיות, נראה שהם הבינו שיגרמו את הלקוחות.
זה טירוף. הם מוציאים הון למשוך לקוחות – רק כדי להזניח אותם או לנהל אותם בצורה נמרצת כשהם מגיעים לאולם התצוגה או לטלפון. תוֹצָאָה? צרכנים לא מרוצים הולכים – לזרועותיו של אחת המגרשים המגיעים ומביאים את שביעות רצון הלקוחות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• סוחרי מכוניות הטובים והגרועים ביותר 2015
אני יודע את זה כי אני הצרכן הזה. אני גם מעריץ של פולקסווגנס. זו הסיבה שהגעתי ובבעלותי כמה, ועדיין בבעלותי זוג. אבל ‘חווית הלקוח’ (או היעדרו) סבלתי לאחרונה כשרכושו עבודות שירות ותיקון של פולקסווגן פלוס חדש לגמרי. סוחר פולקסווגן שוב אי פעם.
מה שבטוח, אם הייתי בשוק מכונית עירונית, הייתי מזניח את הבחירה הראשונה שלי (פולקסווגן למעלה! – המכונית העולמית של השנה 2012) ובחרת במקום סיטיגו או 108. למה? בגלל רשת הסוחרים של פולקסווגן בהשוואה לסקודה או של פיג’ו.
• עסקאות רכב חדשות הטובות ביותר
זה בונקרים שלקוח מסור זה עשוי להפסיק להשיג פולקסווגן – לא בגלל שיש לו בעיה עם המכוניות, אלא מכיוון שהוא והרבה נאמני פולקסווגן אחרים מתבלים עם הרשת הכושלת שמוכרת, שירותים ותיקון שירותים אותם. רע.
זו עסקה דומה בעת רכישת ביטוח. קיבלתי מדיניות מה- AA בעבר, אך המחירים שלה גבוהים בצורה מופרכת. חמור מכך הוא הרבה יותר מאשר, חברת הביטוח שניסתה לאחרונה להעלות את מחיר הפוליסה שלי ב -50 אחוזים בזמן התחדשות. זו התנהגות מבישה כזו שמכניסה את הפונטרים.
• כיסוי הפירוק הטוב ביותר
העדויות ממני והקוראים של 61,000 פלוס שהשתתפו בסקר הכוח הנהג האחרון שלנו ברורים-כושלים מותגים גדולים צריכים לעצור את יהירות ובוז, להתחיל לחייך ולהתחיל לספק איכות ותמחור טובים יותר.
אם לא, אני ורבים אחרים ייאלצו לפיקוד לחברות יריבות מדהימות שיש להן הרבה יותר כבוד אלינו, לדרישות שלנו, לכרטיסי האשראי שלנו ולספרי הצ’קים שלנו. ותאמינו לי, נעשה זאת.

עכשיו ספר לנו מה אתה חושב על מכוניתך, סוחר, ביטוח ופירוט בסקר הכוח של נהג 2016!