Uncategorized

אלון מאסק: מה הייתי עושה אם הייתי מנהל את המנהל של פולקסווגן

טסלה, אלון מאסק, אמר לרכב אקספרס כי פולקסווגן צריך להתחייב לעתיד ירוק יותר לפצות על משבר הפליטות שלה. דיבר בפתיחת המפעל הראשון של טסלה מחוץ לארה”ב בטילבורג, הולנד, אמר מאסק: “אם הייתי משתלט על פולקסווגן, הייתי הולך לכיוון השני, כמו גם מטרה להיות מנהיג [ברכבים נקיים].
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

“אולי הדרך לגאולה היא כלפי רכבים נקיים.”
• שערוריית פליטות פולקסווגן: כל מה שאתה צריך לדעת
גם מאסק אמר כי חברות רכב צריכות ללכת אלקטריק, או למות. “כל חברות הרכב ילכו בסופו של דבר אלקטריק,” אמר. “כל חברת רכב שלא הולכת אלקטריק תצא מחוץ לעסקים.”
אם דיבר באופן ספציפי על שערוריית פולקסווגן, העיר מאסק: “עם בעירה פחמימנית פגענו בגבולות הפיזיקה – השיפורים הם זעירים מאוד. היו צריכים להיות המון מהנדסי פולקסווגן בלחץ – הם נתקלים בקיר פיזי של מה שעשוי להיות אפשרי כך שהתחבולה הייתה האופציה היחידה. ”
בהתייחס לבדיקת פליטות אמר מאסק כי הוא חושב שבדיקת פליטות צריכה להיות הרבה יותר סבירה כמו גם הרבה יותר קפדנית, כמו גם שהיא צריכה לכלול בדיקת מכוניות לאורך תקופה ארוכה יותר. “המכוניות הכי טובות כשהן חדשות,” אמר. “יש השפלה עצומה לאורך זמן.”
בפתיחת המפעל אישר גם מאסק כי מחקר בבריטניה כמו גם בסיס פיתוח עדיין היה בכרטיסים. “כן, אנו מסתכלים על הרבה יותר הנדסה כמו גם על פעילות ייצור באירופה,” הוא אמר לנו. “ויש אפשרות טובה לבסיס הנדסי בבריטניה. עלינו להתחיל להסתכל על מיקומים בבריטניה בשנה הבאה. ”
קרא כאן הכל על שערוריית הדיזל של פולקסווגן כאן.