Uncategorized

אפליקציית סמארטפון חדשה הופכת את ההתרסקות ברכב חשמלי מציל את Safeer

אפליקציית סמארטפון חדשה על ידי קריסת גוף קרס יורו NCAP שמה לה למטרה להפוך את תאונות הרכב לבטוחות יותר לשירותי חירום ומגיבים ראשונים על ידי התראה על מיקומם של סוללות וחוטים מתח גבוה – רכיבים חיוניים במכוניות חשמליות המהוות סיכונים משמעותיים אם הם נחתכים בצורה לא נכונה או פגומים.
יצרני הרכב כבר מחויבים לייצר ‘גיליונות הצלה’ לרכביהם, ומציין היכן כבאים צריכים לחתוך אותם אם הם צריכים להסיר את גג המכונית, למשל.

10 מכוניות חשמליות לטווח הארוך ביותר 2022

מהשנה זו, Euro NCAP מעניקה נקודות במבחני ההתרסקות שלה על סמך האם המידע הזה “זמין בקלות” או לא, תגובה לעובדה שככל שהרכבים הופכים מורכבים בהרבה, “לדעת היכן זה בטוח לחתוך מכונית צריכה לעשות זאת נדרש חילוץ מאתגר יותר ויותר “.
אפליקציית הסמארטפונים החדשה – המכונה Euro Rescue – עוברת בדרך כלשהי להפוך את החיים לפשוטים יותר לשירותי חירום על ידי איסוף גיליונות הצלה אלה יחד במשאב אחד, אליו ניתן לגשת לאינטרנט ומחוצה לו. בנוסף לספר לצוותי כיבוי היכן נמצאים רכיבי EV במתח גבוה, האפליקציה מודיעה להם היכן כריות אוויר ומיומנים של חגורת בטיחות נמצאים על כל המכוניות, מידע חשוב בהתחשב בתכונות הבטיחות הללו כוללים חומרים נפץ.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

האפליקציה זמינה להורדה בחינם לחלוטין לסמארטפונים אנדרואיד ו- Apple, והיא פותחה בשילוב עם האיגוד הבינלאומי לשירותי אש והצלה. זה זמין בתחילה באנגלית, צרפתית, גרמנית וספרדית, כאשר כל השפות האירופיות מכוסות משנת 2023.
פייר קסטינג, נשיא יורו NCAP אמר: “בקשת הצלה של יורו זו, תוצאה של עבודה משותפת בין יצרנים, שירותי כיבוי והצלה ו- Euro NCAP, היא התוצאה הראשונה הנראית של ההתקדמות שניתן להתבצע מבחינת הבטיחות העלונית; אחרים אמורים לבוא. ”
לחץ למטה לרשימה שלנו של הרכב החשמלי הטוב ביותר במכירה הטוב ביותר עכשיו …
11