Category

ריינג ‘רובר מקבל מנוע כוח חדש-היברידי חדש

יגואר לנד רובר התאים למנוע חדש-היברידי חדש לריינג’ רובר, הכולל מנוע בנזין עם טורבו-ליטר-שישה-שישה ומנוע חשמלי. JLR טוען כי ההנעה החדשה משפרת את כלכלת ריינג ‘רובר, ומפחיתה את ביצועי הפליטות והיתרונות. ניתן לרכוש כעת, המחירים מתחילים מ- 83,655 ליש”ט.
נתוני הביצועים עבור מנוע ההפעלה החדש של 3.0 ליטר ישר-שישה MHEV עומדים על 394 כ”ס ומומנט של 550 ננומטר. המנוע מצויד במגדל טורבו-גליל תאום, בסיוע מנוע חשמלי שמגדיר את הטורבינה במהירויות מנוע נמוכות. JLR טוען שמערכת זו מבטלת פיגור טורבו, ומאפשרת זמן 0-60 קמ”ש של 5.9 שניות ומהירות עליונה של 140 קמ”ש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• רכבי שטח הטובים ביותר ו- 4x4s במכירה בשנת 2019
כמו כל ריינג ‘רוברס, הכוח מוזן לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית של שמונה הילוכים. הכלכלה עומדת על 30.4 מגה -בתים, ואילו פליטות הן 212 גרם/ק”מ של CO2 תחת משטר הבדיקה של NEDC. נתונים אלה מושגים בעזרת טכנולוגיית Start-Stop ומערכת הבחנת אנרגיה, הקצרת כוח חשמלי תחת האטה ומאחסנת אותה בסוללה של 48 וולט לשימוש מאוחר יותר.
כדי להשלים את ה- Powertrain החדש, JLR העניקה לריינג ‘רובר פלטת צבע מעודכנת וגלגלי סגסוגת חדשים בגודל 22 אינץ’. פנסים מתוקנים מופיעים גם עם הגדרות “מצב תיירותי” חדש ו”עמום שלת עמעום “. הראשון מתאים את כיוון הקורה כשנוסעים לחו”ל, ואילו האחרון מזהה שלטי כביש ומטבל את הקורה בהתאם כדי להפחית את הבוהק.
בפנים, Range Rover מגיע כעת כסטנדרט עם חבילת הסמארטפון של JLR, שמוסיפה תמיכה ב- Apple Carplay ו- Android Auto. תגובת השטח של לנד רובר 2 היא תכונה מתמשכת, כמו גם תכונות בטיחות כמו בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה חירום במהירות גבוהה.
כעת קרא את הסקירה הנרחבת שלנו על ריינג ‘רובר. ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות למטה …