Category

רנו EZ-Flex טנדר כל-חשמלי כדי להיכנס לבדיקות בעולם האמיתי

העומד בפני רעיון ה- EZ-Pro שנחשף בתערוכת הרכב התעשייתית של רשות העתיקות בהנובר בשנה שעברה, רנו הראתה את כל העתיד העתידני. מכונית תעשייתית אור חשמלית הנקראת EZ-Flex. הוא פותח כדי להתמודד עם נהיגת משלוח מטרופוליטן צפוף, הוא כולל מעגל מפנה הדוק, מפרץ טון בגודל אופטימלי בהשוואה לטביעת הרגל שלו כמו גם לפקדים פשוטים ומעשיים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

רנו קובע שמספר המוצרים המובילים צפוי להיפטר עד שנת 2050, ואילו מספר האנשים המתגוררים בסביבות מטרופוליניות יגדל ל -60 אחוז מהאוכלוסייה עד שנת 2030. ה- EZ-Flex מסופק כשירות למהירות של המטרופולין העכשווי משלוחים, המואצים בשנים האחרונות בגלל הצמיחה של רכישת האינטרנט.
• קונספט רנו EZ-Pro לשנת 2018
ל- EZ-Flex יש מגוון כל-חשמלי מוצהר של 100 ק”מ (62 מיילים), מה שהופך אותו מתאים לשימוש בסביבות פליטה נמוכה. רנו מתעקשת שמגוון זה יספיק לרכב משלוח מטרופוליטן, סיווג של טנדר שהוא מכריז משתרע רק על 30 מיילים ביום בממוצע. גם מפרץ טונס יהיה ניתן להגדרה, ויאפשר לו לספק את הצרכים השונים של כל עיסוק שעשוי לנצל את הטנדר.
6

רנו מתכננת להלוות 12 דוגמאות ל- EZ-Flex למגוון עסקים אירופיים, ערים וכן עיריות, לבחון את ביצועיה בתנאי עבודה בעולם האמיתי. ה- EZ-Flex ייכנס למחקר הניסוי שלו כמו גם בשלב קידום בקרוב, עם השותף הראשון של רנו לתוכנית בגלל שנחשף בחודש מאי.
כל טנדר מבחן יהיה מצויד במגוון חיישנים, ויקליט את מיקום הטנדר, קילומטראז ‘, טווח, מהירות, תדר משלוח וכן שימוש במפרץ המטען. נתונים אלה, יחד עם המשוב של הנהגים, יאפשרו למהנדסי רנו להבין הרבה יותר את השימוש ב- EZ-Flex כמו גם את יעדי ההתאם להתאמה הרבה יותר מדויקים סביב החסרונות שלהם.
מה המחשבות שלך על רנו EZ-Flex? בואו נבין בקטע התגובות למטה …