Uncategorized

ב.מ.וו מאיצה את שיטת החשמל שלה

BMW הודיעה כי היא מתכוונת להביא את תוכניות החשמל שלה. האסטרטגיה הקודמת, שתכלול שחרור של 12 מכוניות פלאגין עד שנת 2025, תראה כי אותם מכוניות היברידיות וחשמליות לחלוטין פוגעות כעת בשוק עד שנת 2023.
הצעד להביא את צי הדגמים קדימה שנתיים מתאפשר, על פי BMW, על ידי ארכיטקטורת הרכב הגמישה שלה. זה מצביע על כך שבדגמים כאלה, רק הממצה קבועה; מאחורי זה ולקדם, מבנים משתנים מסוגלים להכיל מנועי בעירה, חבילות סוללות או שילוב של השניים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מכוניות החשמל הטובות ביותר למכירה
מבין 12 הרכבים האלה, למעלה מחצי יהיו חשמליים לחלוטין. בין אלה יהוו תחליף ל- BMW I3, החשמל הזעיר, ובנוסף לאורך הקו, BMW I4 וה- inext.
גם דגמי הפלאגין היברידיים יוצגו כדגמים חדשים או תיקונים של מכוניות קיימות. גרסאות מעודכנות של דגמי התוסף הפעילים של BMW 5 וגם 2 סדרת Tourer Series, אמורים להיחשף בהמשך הקיץ, יקבלו טווחים חשמליים בלבד, ואילו בנוסף לקו, גרסאות פלאגין של BMW X1 ו- Touring 3 סדרות.
דיבר במינכן אמר הראלד קרוגר, יו”ר מועצת הניהול של ב.מ.וו AG,: “אנו מעבירים ציוד לשיפור לקראת ניידות בת -קיימא, ובכך הופכים את החברה שלנו להתאים לעתיד: בשנתיים האחרונות יש לנו בעקביות קיבלו החלטות רבות שאנחנו מביאים כעת לכבישים. עד שנת 2021 היינו מכפילים את מכירות המכוניות החשמליות שלנו בהשוואה לשנת 2019. ”
האם אתה מצפה לראות הרבה יותר של BMW חשמלי? הודע לנו בתגובות למטה …