Category

האם המועצה שלך היא צבועה באוויר נקי?

הרוב המכריע של 66,000 הרכבים המופעלים על ידי מועצות בריטניה המנוהלות על דיזל, גילה Auto Express, כאשר הרשויות הודו כי שום “אלטרנטיבה חשמלית ברת קיימא” לדלק קיימת ב”הרוב המכריע “של המקרים. ובאזורים שבהם אזורי פליטה הם מבצעים או מתוכננים, בדרך כלל רכבי מועצה מפרים את המגבלות שנקבעו או המוצעות.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בסך הכל 66,617 רכבים מופעלים על ידי 320 הרשויות המקומיות באנגליה, סקוטלנד, וויילס וצפון אירלנד שהגיבו לבקשות חופש המידע שלנו, כאשר 91.6 אחוזים פועלים על דיזל, ו -62 ציי מועצה המורכבים כולו מכלי רכב דיזל.
• איסור דיזל? העתיד של מכוניות דיזל בבריטניה
ציי הרשות המקומית כוללים כל דבר, החל ממשאיות וחרטות סל וכלה במיניבוסים קהילתיים ומשאיות איסוף תחזוקת פארק-מכונות חיוניות שמאפשרות לנוע בבריטניה. אך ככל שיותר ויותר מועצות עוברות להעניש או אפילו לאסור על רכבי דיזל, כעת ניתן לקבוע את ההיקף האמיתי של ההסתמכות של בריטניה על הדלק.
מועצת העיר בריסטול, למשל, הודיעה לאחרונה על תוכניות לאסור על כל מכוניות הדיזל הפרטיות ממרכז העיר שלה. אולם מהצי של המועצה עצמה של 453 רכבים, 369 (81.5 אחוזים) המנוהלים על דיזל, וחברי מועצה אישרו לאחרונה תוכניות לרכוש 64 טנדרים דיזל חדשים.