Category

המהדורה המיוחדת של סובארו פורסטר חשפה

סובארו חוגגת 50 שנה למנוע הבוקסר שלה עם ההכרזה על המהדורה המיוחדת של פורסטר.
הגרסה החדשה של המהדורה המיוחדת מוסיפה צבע מטאלי של האנטר ירוק, קדמי, משגרות צדדיות ואחוריות, הרחבות גלגלים ופאנל שלב מטען נירוסטה.
• רכבי השטח הטובים ביותר ו- 4x4s במכירה עכשיו
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מבפנים יש מושבי עור חומים, מלווים בריפוד עור חום על הדלתות וסביב תא הנוסעים. הטכנולוגיה כוללת מערכת Infotainment של מסך מגע בגודל שבעה אינץ ‘, בקרת ירידת SAT-NAV ו- HILL.
מערכת ה- X-Mode של סובארו כוללת גם את המהדורה המיוחדת, המנהלת את כוח המכונית, מומנט, הבלמים וההנהלה כדי לשמור על המתיחה על משטחים חלקלקים. יכולות השטח של המכונית משופרות עוד יותר על ידי 220 מ”מ של פינוי קרקע ותלולים קצרים כדי לנהל משא ומתן על זוויות גישה ויציאה תלולות.
במהדורה המיוחדת תהיה מנוע הטורבודיזל 2.0 ליטר של דגם ה- XC, המייצר 145 כ”ס למשך זמן 0-60 קמ”ש של 10.2 שניות. המכונית מנהלת 49.6 מגה -בתים ופולטת 148 גרם/ק”מ CO2.
המהדורה המיוחדת של פורסטר יוצאת למכירה מה -1 בספטמבר, כאשר רק 100 יחידות נמכרות. המחיר של הדלק ליניאריטרוניק מתחיל ב -29,995 ליש”ט, כאשר הסולר עולה מ -31,495 ליש”ט. זה מבוסס על דגם ה- XC Premium ו- Subaru אומר שהוא כולל ציוד נוסף בשווי 1,500 ליש”ט ללא עלות נוספת. שני הדגמים מגיעים עם אחריות של חמש שנים, 100,000 מייל של סובארו.
האם אתה אוהד סובארו? ספר לנו למה למטה …