Uncategorized

פיאט 500 מהדורת ריבה היא “יאכטה קטנה בעולם”

פיאט התחברה עם יצרנית יאכטות יוקרתית ריבה כדי לייצר מהדורה מיוחדת של וינטג ‘500. העיצוב החדש משלב כביכול את הסגנון המוערך של יאכטות ריבה , עם הממדים הדינקי של מכונית העיר הנמוכה.
ריבה פיאט 500 כוללת המון מבטאים שהושפעו מיאכטות ריבה, כולל צבע מיוחד המנוצל שהובן כסרה בלו, קו אקוומרין כפול המתרוצץ באמצע המכונית, כמו גם גלגלי סגסוגת 16 אינץ ‘חדשים. ציפוי כרום שימש כדי לשפר בנוסף את הקשר הוויזואלי בין השניים; עם כובעי המראה, ידיות הדלתות כמו גם לקצץ מצנפת שכולן מקבלות גימור מראה.
24

הפנים שונו באופן דומה לעיצוב נושא Riva, כאשר סרה בלו מופיעה שוב בצידי מושבי עור השנהב כמו גם בשולי חגורות הבטיחות בצבע השנהב. השינוי המשמעותי ביותר לפנים הוא הצגת עץ איכותי פרימיום כפי שמשתמש על ידי Riva. מהגוני כמו גם מייפל, למשל, שימשו כדי לגלף לוח מחוונים חדש, בעוד כפתור ההילוכים נחצב מחגוני מוצק. ריבה דאגה להחתים את שמו במהדורה מיוחדת זו של ה- 500, עם לוגו על תגי המונט בפנים כמו גם החוצה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מכוניות העיר הטובות ביותר
הבחירה המיוחדת הסופית – המוצעת רק ל -500 הלקוחות הראשוניים של השווקים האירופיים העיקריים – היא תג ממוספר ממש מאחורי בלם היד, שניתן להתאים אישית לבקשת הלקוח.
24

ריבה פיאט 500 תוצע עם מנועי פיאט המוכרים, החל מהבנזין של 900C Twinair ויוצר 84 כ”ס או 104 כ”ס, כמו הדיזל בנפח 1.3 ליטר 95 כ”ס. כל הרכבים מקבלים תיבת הילוכים של ספרי יד כסטנדרט, בעוד שבחירה אוטומטית משמשת כבחירה בדגמים מסוימים. פיאט 500 כמו גם גרסאות להמרה של 500C זמינות, כאשר גגות ההמרה הם כחול מיוחד המוצע רק במהדורה זו.
ה- Fiat 500 Riva מוצע כעת לקנות בכל השווקים, כולל בריטניה.
מה אתה מאמין על 500 הנושאים היאכטה? השאירו לנו תגובה למטה …