Uncategorized

בּוּם! זוהי אמנות הרכב המדהימה של פביאן אופר של פביאן אופר

MB & F M.A.D. (מכשירי אמנות מכניים) גלריה בדובאי משחקת סדרת הדפסים של האמן השוויצרי פביאן אופנר. האוסף נקרא ‘התפוררות II’, מציג כמה כלי רכב מדהימים בשיטות שמעולם לא ראית אותם לפני כן.
זה פשוט גם להסתכל על תמונות של התערוכה ‘התפרקות II’ של פביאן אופר, כמו גם להזיל דמעה על כלי הרכב המהממים המפוצצים לממלכה זמינים בשם האמנות – עם זאת אל תדאג. בעוד ש’התפוררות ‘אכן מציגה מרוצים מדהימים כולל פורד GT40, Bugatti Type 57 כמו גם Maserati 250F, הרכבים בדאגה הם דגמים בקנה מידה. לא נפגעו מכוניות רכב שלא יסולא בפז ביצירת התמונות המדהימות הללו.
11

אופנר החל במיפוי החוצה על הנייר בו כל חתיכה פרטית מתמונת הרכב המתפוצצת תלך, ואז לאחר שפרק בקפדנות עיצוב בקנה מידה מורכב, הוא צילם כל חתיכה במיקום שלה – הוחזק שם עם מחטים קטנות כמו גם חתיכות חוט. לאחר מכן הגיעו שעות כמו גם שעות של פוסט-ייצור כדי לתפור את התמונות הפרטיות יחד, ומספקות אשליה של תמונת מכונית מתפוררת יחידה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מכונית אמנות סר פיטר בלייק של בנטלי
OeFner קובע כי המוצר שהושלם הוא אחת התמונות ‘המהירות’ האיטיות ביותר אי פעם, כאשר כל אחת מהן לוקח כמעט חודשיים מההתחלה למשטח-כולל יום שלם לנתח את דגמי הסולם. “אבל זה קצת דבר של ילד”, קובע אופר. “יש תענוג בניתוח … כמו פילוף בצל.”
‘התפוררות II’ היא ממשיכית התערוכה הראשונה של אופנר, שהלכה על המסך בז’נבה בשנת 2013. שם, הוא ‘התפוצץ’ קופה מדהימה של יגואר משנת 1961, בשחור, יחד עם מרצדס 300 איקוני משנת 1954 משנת 1954 קופה Uhlenhaut (שלמה עם דלתות גולווינג) וכן מרוץ פרארי 300 P4 משנת 1967.
אולם הפעם, אופנר התרכז במכוניות מירוץ. הוא מתחיל במנוע איחוד אוטומטי של איחוד אוטומטי משנת 1936, מצויד במנוע V16 בנפח 6.0 ליטר. בשלב הבא נמצא רכב V12 Maserati 250F פורמולה 1 משנת 1954, נענה על ידי פורד GT40 Le Mans Racer האגדי משנת 1969. כמו כן בתערוכה הוא בוגאטי חלק מהסוג 57 כמו גם פורשה 956 משנת 1982 – הרכב שעדיין מחזיק בו שיא הברכיים בכל הזמנים בנורבורגרינג.

‘פירוק II’ של פביאן אופר נמצא על המסך ב- MB&F M.A.D. גלריה בדובאי עכשיו. אם זה קצת רחוק בשבילך, לחץ עם הגלריה שלנו כדי לראות ‘התפוררות II’ יחד עם כמה מהיצירות האחרות של אופנר. לחץ ממש כאן כדי לראות מה עוד על המסך ב- M.A.D. גם גלריה.
מה אתה מאמין בתמונות ‘התפוררות II’ של פביאן אופרני? בואו נבין בתגובות למטה …