Category

חגיגת Goodwood של Speed ​​2013

חגיגת Goodwood של המהירות מוגדרת לציון 20 שנה להיווסדה בסטייל השנה, עם אחד האוספים הגדולים ביותר של מכוניות ומשאיות מהעבר, כמו גם להתכונן להווה את השיטה שלהם. הילקלימב בין התאריכים 12-14 ביולי.
פורשה תחגוג 50 שנה של 911 עם מסכים של כמה מהגרסאות המפורסמות ביותר במסלול הראלי, Hillclimb כמו גם ב- Cartier Style ET Luxe Conse. הפסל הגדול מחוץ לבית גודווד השנה יהיה גם בהשראת 911.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

גם יתקיימו המון אקשן על Hillclimb, בזכות אירוע של 90 שנה של לה מאן 24 שעות כמו גם 60 שנה באליפות העולם למכוניות ספורט. האורחים יכולים לצפות לראות היסטוריונים כמו יגואר D-Type, מרצדס 300SLR, פורשה 962 יחד עם זוכים עכשוויים יותר כמו אבות-טיפוס אאודי R18 המונעים על ידי דיזל.
אוהדי פורמולה 1 לא יתאכזבו, משבע קבוצות שכבר אישרו שהם יהיו בתכנית. פרארי, רד בול, מרצדס, לוטוס, קתרהאם, מרוסיה כמו גם מקלארן, כולם יהיו מכוניות המירוץ והמשאיות שלהם על המסך, כמו גם נסיעה במעלה הגבעה.
כמו כן, תהיה אחיזה שלמה של מכוניות ומשאיות שהופיעו בחגיגת המהירות כולל אלפא רומיאו 4C הצפוי, אאודי RS6, Toyota GT86 Roadster, Porsche Panamera E-Hybrid, Skoda Octavia VRS כמו גם לקסוס הוא. גם Hyperar P1 החדש של מקלארן יהיה בפסטיבל, יחד עם מכונית השיא של SSC Speed ​​Speed ​​Sceed, שמקווה להישבר עם מחסום 1000 קמ”ש. כמו כן, פיג’ו אמורה להציע למבקרים כסף לא יכול לקנות טיול פאסנגר במכונית הרעיון שלהם.
כמו כן, זה השנה 40 שנה לאליפות העולם הראלי השנה, כך של גודווד יהיה מסלול ראלי ממושך במיוחד, הכולל אחת מכל מכוניות ומשאיות זוכות באליפות מכל שנה.
מאז הצגתו ב -1993 – אליו נסעו 25,000 איש – חגיגת גודווד של המהירות גדלה לאין ערוך, כאשר המבקרים הגיעו כעת ל -150,000. בנוסף לפסטיבל המסורתי, שנמשך מיום שישי, 12 ביולי עד יום ראשון, 14, יהיה גם תערוכת רכב מרגשת ביום חמישי, 11 ביולי, ומציעה למבקרים בכונני מבחן בכל דרך הרכבים. בנוסף לכל אלה, ה- RAC שיתף פעולה עם היצרן הבריטי אריאל, כמו גם יקיים תחרות בה מבקר מזל אחד יסיע את בית אטום אריאל 3.5 ליטר סופר-ליטר בשווי 34,000 ליש”ט.

ניתן לקנות כרטיסים לחגיגת המהירות של גודווד השנה דרך www.goodwood.co.uk.