Uncategorized

יצרני הרכב האירופאים קוראים למשא ומתן למשא ומתן להבטיח פוליטיקאים של עסקת ברקסיט

משני צידי המשא ומתן של ברקסיט חייבים “לשלוף את כל העצירות” כדי להבטיח עסקת סחר חופשי שאפתנית, או להסתכן בהפסדים שנצברו שיפעלו ל -110 מיליארד אירו (101 מיליארד ליש”ט) עד 2025.
הקריאה מגיעה לסיום תקופת המעבר, כאשר נותרו 15 שבועות בלבד כדי להבטיח עסקת סחר בין האיחוד האירופי לבריטניה, לבין תנאי ארגון הסחר העולמי העולמי (WTO) החלים אם לא יושג הסכם עד 31 בדצמבר.

ברקסיט! מה המשמעות של מכוניות, נהגים ותעשיית הרכב בבריטניה

תנאי ה- WTO יחולו תעריף של 10 אחוזים על מכוניות ועד 22 אחוז על כלי רכב מסחריים, שניהם משולמים על ידי היבואנים. מנהיגי התעשייה מזהירים כי העלויות הללו “כמעט בוודאות” יועברו לצרכנים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בסך הכל 23 גופי סחר מרחבי המדינות באיחוד, כולל אגודת היצרנים והסוחרים של בריטניה (SMMT), ואיגוד יצרני הרכב האירופי הכולל (ACEA), קוראים לשרים, עובדי מדינה ודיפלומטים כדי להתאגד במשא ומתן , או להסתכן ב”השלכות חמורות “לחברות רכב אירופיות, בענף התומך באחת מכל 15 משרות, ו -14.6 מיליון פרנסות, ברחבי האיחוד האירופי ובריטניה.
הארגונים מזהירים כי אם שום עסקה לא יתקדם, רכב וייצור ואן, שרץ על 18.5 מיליון יחידות בשנה, ייפולו בשלוש מיליון יחידות ברחבי מדינות שנפגעו בחמש השנים הבאות. האיחוד האירופי רכב כבר ראה את הייצור נופל ב -3.6 מיליון יחידות בגלל Coronavirus.
מייק הווס, מנכ”ל ה- SMMT, הזהיר את ניתוח ההשפעות מצייר “תמונה עגומה של ההרס שתעקוב אחר ברקסיט ‘ללא עסקה’.” הווס אמר כי מכסים ומחסומי סחר “יורכבו מהנזק שכבר הועבר על ידי מגיפה ומיתון עולמי, ויציבו עסקים ופרנסה”, והוסיפו: “התעשיות שלנו משולבות עמוקות ולכן אנו קוראים לכל הצדדים להכיר בצרכים של חברה חיונית זו של מקומות עבודה ושגשוג כלכלי, ושלוף כל עצירה אחת כדי להבטיח עסקת סחר חופשי שאפתנית כעת, לפני שיהיה מאוחר מדי. ”
אריק-מרק הויטמה, מנכ”ל ה- ACEA, אמר כי “ההימור גבוה” עבור יצרני הרכב, וכי ללא עסקה ברקסיט, בשילוב עם השפעות של נגיף הקורונאווי, תהיה “וואמי כפול” למגזר “כבר מסתובב”.

חושבים לנהוג באירופה אחרי ברקסיט? לחץ כאן לכל מה שאתה צריך לדעת …