Category

מתיחת הפנים של פולקסווגן טיגואן: המחירים מתחילים מ -24,915 ליש”ט

של פולקסווגן, טיגואן, ממתאם פנים של פולקסווגן, מוצע לרכוש כעת בבריטניה. רכב השטח הנמכר ביותר של המותג הגרמני עבר קוסמטיקה יסודית כמו גם עדכון טכנולוגי, כדי לשמור עליו תחרותי עם מאזדה CX-5 כמו גם פיג’ו 3008.
בחודשים הקרובים, גם הטווח יוחזק על ידי שני מכשירי חשמל חדשים-עיצוב היברידי פלאג-אין וכן ספינת דגל של 316 כ”ס R, אשר יתקיימו נגד אלפא רומיאו סטלביו ולוס כמו גם הקופרה אטקה.

10 רכבי השטח הטובים ביותר לקנות 2022

מההשקה, עם זאת, לקונים תהיה גישה רק לארבע דרגות לקצץ כמו גם לשישה מנועים. טיגואן ברמת הכניסה מגיע כסטנדרט עם גלגלי סגסוגת 17 אינץ ‘, פנסי LED כמו גם הגה רב-תכליתית. יש גם כמה מערכות מבוססות בטיחות, כמו סיוע לשמירה על נתיב, בלם חירום אוטונומי כמו גם מצלמה הפונה קדמית.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מפרט החיים הבינוני של פולקסווגן מחליף את התאמת טיגואן היוצאת, בעלות התחלה של 26,915 ליש”ט. שדרוגים מעל המכוניות והמשאית הסטנדרטית כוללים גלגלי סגסוגת 18 אינץ ‘, מסילות מערכת קירוי וכן זכוכית פרטיות אחורית. בפנים, הקונים מקבלים בקרת אקלים עם שלושה אזורים, הגה גזום עור כמו גם ריפוד קטיפה.
יש גם קפיצה משמעותית ברמה של טכנולוגיית הסיוע לנהגים – הקונים מקבלים בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה רכב אחוריים כמו גם מערכת זיהוי תמרור. בסך הכל, פולקסווגן צופה כי עיצוב החיים יהווה 50 אחוז ממכירות הטיגואן.