Uncategorized

ויקטוריה בקהאם Evoque חשפה

לנד רובר חשפה את המהדורה המיוחדת של Variety Rover Evoque עם ויקטוריה בקהאם במוזיאון האמנות של CAFA בבייג’ינג, בלילה שלפני תערוכת הרכב של בייג’ינג. מוגבלת לריצה של 200 עיצובים ברחבי העולם, זה תוצאה של שותפות בין צוות סגנון Rover Variety כמו גם נערת הטעם לשעבר, כמו גם תביא 79,995 ליש”ט.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בקהאם הסביר את החוויה: “רציתי לעצב רכב שרציתי לנהוג, כמו גם שדיוויד רצה לנהוג גם. משהו שהיה על המותג עבור וריר רובר וגם על המותג גם בשבילי.” היא גם הוסיפה: “הבאתי תמימות לפרויקט הזה, כמו שאתה באמת יכול לדעת שיצרתי אותו.”
כל אחד מה- Evoques המיוחד מוגמר בעבודת יד ב- Matt Black עם גג שחור מבריק מנוגד, קשת גלגלים כמו גם פרטי סורג. גם הגלגלים בגודל 20 אינץ ‘הם שחורים מבריק, אולם יש להם פרטי זהב מוגברים, ממש כמו התגים כמו גם סורג.
וידאו: תיהנו מהסרטון שלנו של ה- XJ ביותר כמו גם ויקטוריה בקהאם Evoque

[[{“type”: “מדיה”, “View_Mode”: “content_narrow”, “fid”: “69681”, “תכונות”: {“alt”: “”, “class”: “media-image”}} ]
הזהב המוגבר ממשיך בפנים עם בורר ההילוכים הסיבוביים של Evoque כמו גם מתגי הקונסולה, ואילו כל רכב כולל תקציב תפרים מיוחד שנחתם על ידי ויקטוריה. בבקתה עור שיזוף וינטג ‘כמו גם יש רק ארבעה מושבים – ראשונה מאוד עבור ה- Evoque – עם תפרים בייסבול מיוחדים.
העור משתרע על משענות היד, תוספות דלתות כמו גם מכסה כפפות, כאשר הצבע תואם למחצלות רצפת מוהיר. כמו כן יש ארבעה חלקים מיוחדים שלו כמו גם המזוודות שלה, גזוזה באותה מיקרו בדיוק כמו הגג.
בקהאם קובעת את המוטיבציה שלה לחומרים המפוארים כמו גם השלמה הגיעה מיאכטות, מטוסים מתקדמים, מכוניות מסורתיות, אופנה כמו גם קולנוע. כל בקהאם Evoques יופעלו על ידי מנוע בנזין בן ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 כ”ס עם ארבעה צילינדרים עם תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים.
הדגם, שנחשף בתערוכת הרכב בבייג’ינג, יוצא למכירה בסין באוקטובר, לפני שבריטניה תציג בהמשך השנה. אם אתה רוצה להיות אחד מ -200 הבעלים אתה יכול לרשום את שיעור הריבית שלך עכשיו באתר www.landrover.com/victoriabeckham.