Uncategorized

מתיחת פנים חדשה של ג’יפ רנגייד לשנת 2018: מחירים ומפרט בבריטניה שנחשפו

ג’יפ אישר את המחירים והמפרט של בריטניה עבור רכב השטח הרעננים הרעננים, שיימכרו בבריטניה בספטמבר עם מראה חד יותר ושלישייה של מנועי בנזין חדשים תחת מכסה המנוע.
מתיחת הפנים מסמנת את נקודת האמצע של אורך החיים של Renegade. גרסה חדשה זו, שהוצגה בשנת 2014 כמציעה הקטנה והעירונית ביותר של המותג ג’יפים, תמשיך לתקתק עד שנת 2022, אז מופיעה גרסת דור שני וג’יפ קטן עוד יותר שנועד לקחת את משבצות ניסאן ג’וק מתחת אליו.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מתמרת פנים חדשה של ג’יפ רנגייד לשנת 2018 1.3 150 T4 סקירה
סגנון השראה של Renegade, Wrangler, בהשראת השראה, מעודן בסדרה של תיקוני עיצוב קלים. במודל הקצוות המוגבל הספורטיבי, השינויים מזריקים תמונת יוקרתית יותר ליריבה של ניסאן קאשקאי של המשרד. ארבע רמות לקצץ ממשיכות להיות מוצעות; ספורט, קו אורך, מוגבל ושבילוק, כאשר המחירים מתחילים ב -19,200 ליש”ט.
בקצה הקדמי, ה- Renegade שובה לב פנסים חדשים עם פנסי LED בשעות היום, ואילו הפגוש עוצב מחדש עם סינר קדמי אגרסיבי יותר ומיקום מחדש אורות ערפל. פנסים אחוריים חדשים עם אאופתית X הם גולת הכותרת סביב הגב, עם אשכולות LED זמינים בגרסאות מוגבלות וטרייהוק. בסך הכל מוצעות שבע אפשרויות גלגל שונות, שנעו בין 16 אינץ ‘ל -19 אינץ’ לראשונה.
3

בעוד שהרענון החיצוני הקטין מורגש, תצטרך להסתכל קשה כדי למצוא שינויים בתא הנוסעים. שינוי העיצוב היחיד כאן הוא קונסולה מרכזית חדשה עם מחזיק סמארטפון מובנה, תאי אחסון חדשים וחללי קופאים חדשים. במקום אחר, הפנים המרווחים יחסית של Renegade לא משתנים, אך ישנן תוכניות התאמה אישית חדשות עבור הלקוחות לבחירה.