Uncategorized

מוסך השנה של רשימת הקצרה חשופה

רשימת הקצרים של 11 מוסכים מהימנים של בריטניה פורסמה. התחרות על מוסך השנה מדגישה את המוסכים המדורגים ביותר בכל אחד מהאזורים ברחבי בריטניה.
הלקוחות היו ממנו מוסכים מבחירה של 8,000 במשך תקופה של שלושה חודשים, ושופטים אותם על סמך עבודות יוצאת דופן כמו גם על שירות לקוחות מהשורה הראשונה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

קודים מוטוריים, המארגנים את התחרות מדי שנה, הם גוף רגולטורי מגובה ממשלתי. יש לה רשת של 8,000 מוסכים, המתפקדים בכלי האינטרנט שלה. הצרכנים יכולים להשתמש בכלי Finder Garage כדי למצוא את המוסך הקרוב ביותר שלהם כמו גם מאושר על ידי הממשלה בכל מקום בו הם עשויים לגלות את עצמם בבריטניה.
• הרבה מכוניות אמינות
גם הכלי באינטרנט מאפשר לנהגים לבדוק אינספור ביקורות על לקוחות באינטרנט. זה נדחף את איכות השירות הגבוהה כמו גם טיפול בענף.
מארק טרי, מנכ”ל קודי מנוע, אמר, “מוסכים של קודי מנוע מספקים שירות מהשורה הראשונה לנהגים אידיאליים ברחבי בריטניה, כמו גם אנו שמחים לקבל את ההזדמנות הזו לחגוג את הטוב ביותר בעסק. 11 הזוכים האזוריים הללו הם שגרירים מצוינים לשוק כמו גם שהם חייבים להיות מרוצים בצדק מההישג שלהם. ”
• המכוניות והמשאיות הטובות ביותר בבריטניה לבעלות
אלוף הפרסים של המוסך של השנה ייחשף בטקס פרסי המכוניות והמשאיות של Truck of The Automobile ב- 30 ביוני 2015. לקוחות שהצביעו גם הם נכנסו לתיקו בפרסים לזכייה ביום נהיגה של מכוניות העל בפרוקסטון.
מוסך השנה לשנת 2015
אנדרסון קלארק, אינברנס – סקוטלנד קרון הונדה בושיי, הרטפורדשייר – מזרחית לחוף אנגלנדפבלי, סווינדון – דרום ווסטסייר, בלפסט – צמיג צפון אירלנדן כמו גם שירות, מלטון מובריי – מזרח מידלנדסה J מרכז המבחנים, Deptford – South Eastbroad Street Motors, Pontypool – Walescrescenting Motoring – Burton on Trent, West Midlandsalexander’s Prestige, Boroughbridge – Yorkshire
מה אתה מחפש הרבה במכוניות ומוסך משאיות? בואו נבין בקטע התגובות למטה …