Category

רנו זואי לשנת 2019 החדשה: ליסינג סוללות צירו בין תיקוני תמחור

רנו הסירה את האפשרות לשכור את חבילת הסוללות של זואי הכל-חשמלית, שהגדילה את מחיר הבסיס של המכונית ל -25,670 ליש”ט (כולל התקע של 3,500 ליש”ט של הממשלה של הממשלה. במענק מכוניות) כתוצאה מכך. זה זמין לקנות עכשיו, כאשר המשלוחים הראשונים צפויים להגיע בינואר 2020.
המשרד הצרפתי משתמש גם ב- Zoe החדש בעסקת מימון PCP אחוז אפס. לקוחות יכולים לבטוח דגם ברמת כניסה עם פיקדון של 2,995 ליש”ט ו -25 החזר חודשי של 269 ליש”ט. בסוף הקדנציה, קונים יכולים לשלם אגרה של 15,657 ליש”ט כדי לשמור על המכונית – עם העלות הכוללת של ההשכרה, החזרות ותשלום סופי שמתבצעות באותו מחיר כמו להביא את המכונית על הסף.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• המכוניות החשמליות הטובות ביותר למכירה
רנו זואי החדשה משמשת בשלוש רמות לקצץ. דגם ה- Play ברמת הכניסה מגיע כסטנדרט עם גלגלי סגסוגת 15 אינץ ‘, פנסי LED, מיזוג אוויר, מגבים של שמחה קדמית אוטומטית, מערכת אינפוטינציה בגודל שבעה אינץ’ ובינונקל של מכשירים דיגיטליים בגודל 10 אינץ ‘. לקונים יכולים גם תיבת קיר משלימה של 7 קוט”ש, המותקנת בביתם.
32

הדגם המפורסם הבינוני של רנו מתומחר בין 27,170 ליש”ט ומוסיף גלגלי סגסוגת בגודל 16 אינץ ‘, חיישני חניה אחוריים, בקרת אקלים, חלונות אחוריים חשמליים, מטען סמארטפון אלחוטי ומערכת אינפוטינציה משופרת עם SAT-NAV. טכנולוגיית בטיחות נוספת, כגון סיוע לשמירה על מסלול וזיהוי תמרור תנועה, כוללת גם היא.