Uncategorized

עטיפות יורדות ממכונית BMW 3.0 CSL Hommage Concent מכונית

BMW הורידה את העטיפות מהקונספט החדש והסנסציוני במופע הבלעדי של Concorso d’Eleganza Villa d’Este באיטליה. נקרא 3.0 CSL Hommage, זהו יורש רוחני ומחווה עיצובית ל- CSL 3.0 האייקוני משנות השבעים.
ה- CSL Hommage – CSL מייצג קופה, ספורט, קל משקל – עושה שימוש בטכנולוגיה המודרנית המתוחכמת ובחומרים שהתחילה להשתמש במכוניות הייצור שלה מחטיבת I. על פי ההערכה,, מעוצב מסיבי פחמן קלים, על פי ההערכה של 3.0 CSL CSL מבוסס על ה- M4 ומשתמש במנוע שישה צילינדרים בקו עם EBOOST.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• קלאסיקות מדהימות למכירה פומבית בוילה ארבה 2015
למרות ההתקדמות בטכנולוגיה, ההומג ‘נדבק למתכון של ה- CSL המקורי. הפנים הופשט חזרה לחיוניים החשופים, תוך התמקדות בהפחתת המשקל הכללי. מצנפת האלומיניום, האתחול והכנפיים של דגם שנות השבעים פנו את מקומם לגרסאות סיבי פחמן.
8

העיצוב של ההומג ‘הושפע מאוד מאווירודינמיקה, אך שומר מספיק רמזים לעיצוב קלאסי מהמרוץ האגדי שאיתו הוא חולק שם. סורג הכליות המסחרי של ב.מ.וו שולט בקצה הקדמי, ומאמץ את הסטיילינג הזקוף יותר מ- BMWs של פעם. פנסי לייזר דקים ופנסי LED מתמזגים עם הסורג הבולט, כאשר ה- X-גרפי המסוגנן מהנהן למדבקות הפנס המשמשות על מכוניות המירוץ למרחקים ארוכים של ב.מ.וו.