Category

“עמותות מוטורינג הן מנומסות לא פחות מהן בדיוק אבטחת הכבישים מתבצעת”

כשמדובר באבטחת הכבישים שלך כמו גם לרווחת, האם אתה סומך על הבחור מהמחלקה להעברה או לעובדי החברה אנונימיים על פי החשד, ניהול רשת הכבישים המהירים של בריטניה?
האם אתה חיובי שמגבלי המועצה ממלאים כראוי מהמורות, רעננים קווים לבנים כמו גם שלטים, תיקונים מדרכות פגומות כמו גם בולדים כמו גם נקיים או חריצים את הרחוב?
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

האם האמונה במי שמטפל במערכת הגבלת המהירות הארכאית שלנו? כמו גם אתה חושד בציבור כמו גם בחברות אכיפת המגזר האישיות לעיתים קרובות מפסיקות לעבוד כדי לקבוע כמו גם להיפטר מבעיות גדולות, מכיוון שזה קל יותר כמו גם יותר משתלם עבור הרשויות הקטנות? כואב לי להתוודות שהביטחון שלי בארגונים כמו גם במערכות שהוזכרו לעיל נעלמת מהירה.
ארגוני בטיחות, עמותות מוטורייה כמו גם חגיגות מעוניינות אחרות הם מנומסים יותר כדי לקבוע בדיוק עד כמה הם נורא הם מאמינים כי ביטחון הדרכים מטופל כעת כמו גם מחוספס. עם זאת, אם כל לבוש עשוי למנות סוגיה אחת שצריכה להתמודד באופן מיידי כדי להפחית פשיטות (תאונות דרכים, פציעות, מקרי מוות), מה זה יהיה?
בלם רוצה מערכת חקירות התנגשות בכבישים בה נערכים נתוני תקלות כמו גם פועלים. IAM Roadmart חושק בחינוך לביטחון דרכים יותר בבתי ספר, המזווג ליעדים שנתיים בהפחתת תקלות. משרת או רשויות לשעבר קצינים בהצטיינות במבנים מארגון הכשרת הנהגים של XCOPS מתעקשים היטב כי תצפית גרועה, בדיקות מראה לא מספיקות, בתוספת חוסר הבנה הם התחומים העיקריים של הנהגים הנחיות בהנחיית.
בראש רשימת המשאלות של ה- RAC הוא התחייבות מכל נהג שלא להשתמש בטלפון כף יד בהגה, יחד עם התחייבות מהממשלה לעשות יותר על “מגיפה” זו. ה- AA אמר לי שהדאגה שלו היא הכפלת אזורי מקלט חירום (תקופות) בכבישים מהירים. וולוו, העסק הנחשב בדרך כלל כאלוף הבטיחות המסורתי, הוא הרפתקני בהרבה בציפיותיו לעתיד הקרוב, ואומר: “ההתקדמות המתמדת של חדשנות כונן אוטונומי משתפרת לנו לחזון שלנו כי עד 2020 אף אחד לא יהיה נהרג או נפצע קשה במכונית וולוו חדשה. ” אם יש להאמין, יתכן שזה פשוט פגע בקו המכירות של העשור.

נכון, גורמים כמו סטיילינג רכב, מחיר, MPG, טיול איכותי כמו גם חומר אמינות. עם זאת, אין ספק ששום דבר לא משנה יותר מאשר לשמור על עצמך כמו גם את דיירי הרכב שלך בחיים כמו גם נטולי פציעה?
האם אתה מסכים עם מייק? בואו נבין בקטע התגובות למטה …